Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:252365
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību būtība, mērķi un veidi    3
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi un veidi    7
2.  Sabiedriskās attiecības vadīšana    9
3.  Sabiedriskās attiecības kā netieša reklāma    11
4.  Organizācijas tēls    13
5.  Sponsorēšana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    17
Фрагмент работы

Sabiedriskās attiecības (turpmāk tekstā - SA) ir pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes.
SA formulējas kā uzņēmuma aktivitātes, kas ir saistītas ar tādām darbībām, kas veido sabiedrības labvēlīgu attieksmi pret uzņēmuma marketinga pasākumiem, pret uzņēmuma reklāmas kampaņām un galu gala pret tas produktiem.
SA ir mārketinga komunikācijas veids ar nolūku netieši motivēt produkta pirkšanu un pārdošanu, izplatot bez apmaksas un masveida informāciju par uzņēmumu un ražotājiem (pārdodamiem) produktiem.
SA var definēt kā:
• viena no organizācijas vadības funkcijām;
• plānveidīga darbība, nodarbojas ar iekšējās un ārējās vides pētījumiem, informējot vadību un piedaloties stratēģisko lēmumu pieņemšanā;
• organizē un vada iekšējo un ārējo komunikācijas procesu, veidojot ilgstošas, savstarpēji labvēlīgas sadarbības attiecības ar mērķauditorijām un pārējām sabiedrības grupām;
• rūpējas par uzņēmuma tēlu un reputāciju.
Vācu mārketinga profesors Herberts Mefferts sabiedriskās attiecības definē kā plānveidīgu, sistemātisku un ekonomisku attiecību veidošanu starp uzņēmēju un sabiedrību, ar mērķi radīt sabiedrībā uzticību un sapratni par uzņēmējdarbību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация