Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:262221
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Labs/slikts pārdevējs    4
  10 veiksmīgas pārdošanas principi    5
  Attiecību mārketings    7
  Pārdošanas veidi    8
  Pārdošanas procesa struktūra    9
  Pārdošanas zelta likumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Фрагмент работы

Kas ir pārdošana?
Atbildes mēdz būt dažādas un ikdienā tiek lietoti neskaitāmi pārdošanas apzīmējumi. Bieži vien dzird sakām „Labs pārdevējs var pārdot jebko.”, tomēr labs pārdevējs var pārdot jebkuru preci tikai tādā gadījumā, ja viņš pats tic preces vērtībai. Pārdot nozīmē nevis pierunāt, bet gan pārliecināt un pārliecināt otru var tikai par to, par ko pats ir pārliecināts un drošs. Pārdot nozīmē palīdzēt cilvēkiem iegūt to, ko tie vēlas.
Agrāk pārdevējs apkalpoja klientu, bet tagad ir vērts nodalīt divas lietas – ir apkalpošana un ir pārdošana. Pirms kāda laika pārdevējs sagaidīja klientu pie sevis, savā „teritorijā”: klients kaut ko palūdza, viņam to iedeva – tātad apkalpoja – un process beidzās. Šobrīd, pateicoties konkurencei, klients kļūst izvēlīgs un tagad, pat ja klients atnāk, pārdevējam jādod ne tikai tas, ko klients lūdz, bet jāpārdod vēl kaut kas papildus. Pārdošana ir konsultēšana – pārdevējs ir klienta uzticams konsultants
Ja pārdevējs ir labs, viņš vienmēr domās ar pircēja smadzenēm, viņš iemiesosies pircējā. Kas ir tas, kāpēc lai es kā pircējs apstātos un nopirktu šo produktu? Nekur neder pārdevēja subjektīva domāšana - man ir tāda super manta un visiem tā ir jāpērk.
Pārdevējam vienmēr ir jāraugās ar klienta acīm!

Labs/slikts pārdevējs
Pārdevēja profesiju pilnīgi noteikti var nosaukt par vienu no senākajām profesijām.
Mēdz teikt, ka pārdevēja talants tiek ielikts šūpulī – tam varētu piekrist, tomēr par labu pārdevēju kļūst tikai tāds cilvēks, kas pilnveido savas spējas un kļūst par profesionāli savā jomā.
Kāds ir slikts pārdevējs? Tas ir klasiskais pārdevējs, kurš tikai „pieņem pasūtījumu”. Veikalos viņi ir bieži sastopami, it īpaši specializētajos - elektro, sadzīves tehnikas, u.c. veikalos. Tie ir pārdevēji, kas daiļrunīgi un glaimojoši runā par pārdodamo produktu, lai gan zināšanas par konkrēto produktu ir nepietiekamas vai vispār nekādas. Viens no labu pārdošanas panākumu cēloņiem ir pārdevēja dziļas un profesionālas zināšanas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация