Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:269594
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konkurences teorētiskie aspekti    4
1.1.  Konkurences būtība    4
1.2.  Konkurences veidi    6
1.3.  Konkurences vides analīze    8
2.  SIA Rimi Latvija darbība    11
2.1.  Rimi darbības raksturojums    11
2.2.  Rimi SVID analīze    15
3.  SIA Rimi Latvia tiešo konkurentu noteikšana un analīze    16
3.1.  Rimi konkurences vides analīze    16
3.2.  Rimi tiešie konkurenti    17
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    25
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Jebkuram uzņēmumam ir konkurenti, taču konkurē savā starpā ne tikai ražotāji, pārdevēji, bet ar pircēji par iespēju iegūt kvalitatīvāku preci par zemāku cenu.
2. Konkurences jomā būtiska ir tieši cīņa par pircēju: par kādu preci, kādu pakalpojumu viņš atdos naudu, lai apmierinātu savas vajadzības, vēlmes, lai atrisinātu savas problēmas.
3. Rimi ir viens no mazumtirdzniecības līderiem Latvijā, kurš darbojas kopš 1996. gada.
4. Rimi aktīvi piedalās dažādās labdarības akcijās, kā arī atbalsta televīzijas šovus un vietējos ražotājus – arī mazās zemnieku saimniecības. Tā ir laba sava veida reklāma.
5. Rimi galvenās priekšrocības ir atpazīstamais zīmols, kas asociējas ar augstu apkalpošanas kvalitāti, izstrādātā lojalitātes programma, plašais un kvalitatīvais produkcijas klāsts.
6. Rimi 2011. gadā ir izveidota lojalitātes programma – Mans Rimi. Kā arī veikalos norisinās dažādas cenu atlaižu un uzlīmju krāšanas akcijas.
7. Galvenie konkurenti pēc autores izpētes ir Maxima, Iki, Elvi mazumtirdzniecības veikalu tīkli.
8. Rimi uzņēmumam cenu līmenis ir vidēji augsts salīdzinot ar konkurentiem.

PRIEKŠLIKUMI
1. Regulāri izstrādāt aptaujas anketas klientu viedokļa uzzināšanai. Tādējādi tiks uzzināti uzņēmuma plusi un mīnusi, kas dos iespēju uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
2. Izstrādāt aptaujas anketas darbiniekiem, lai varētu uzlabot darba vidi uzņēmumā, kas ir viens no ietekmējošajiem faktoriem kvalitatīva pakalpojuma sniegšanā.
3. Nedaudz pazemināt esošo cenu līmeni, jo konkurentiem ir līdzīgs cenu līmenis vai nedaudz zemāks.
4. Lai uzlabot apkalpošanas ātrumu, laicīgi nepieciešams konstatēt, kad atvērt papildus kases klientu apkalpošanai.
5. Lielu uzmanību uzņēmumam būtu jāpievērš esošajiem konkurentiem, jo arī tie pastāvīgi strādā pie savu pozīciju nostiprināšanas tirgū.
6. Analizēt tiešo konkurentu aktivitātes un darbību tirgū, censties atbilstoši reaģēt un būt elastīgiem uz pārmaiņām.
7. Ieteicams pētīt un sekot līdzi informācijai par jaunākiem notikumiem tirgus situācijā un izmantot iegūto informāciju savā labā, piemēram, izveidojot jaunus veikalus.


Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1323935
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация