Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:278728
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga un uzņēmuma tēla loma uzņēmējdarbībā    5
1.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    6
1.2  Uzņēmuma tēla veidošanās    9
2.  Uzņēmuma darbības analīze    18
2.1.  Nozares raksturojums    18
2.2  Uzņēmuma raksturojums    19
3.  Sia „MSM” tēla veidošanas principu pilnveidošana    25
3.1.  Sia „MSM” problemātika    25
3.2.  Sia „MSM” pilnveidošanās iespējas    29
  Secinājumi, priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    34
Фрагмент работы

Tēla veidošana un pats tēls ir svarīgs ne tikai katram indivīdam, bet arī uzņēmumiem. Tas, kādu tēlu indivīds vai uzņēmums izvēlas veidot, ir atkarīgs no dažādiem apstākļiem un aspektiem.
Vērtību sistēmas pārmaiņas liek raudzīties uz tradicionālajiem komunikācijas kritērijiem no cita skatu punkta. Svarīgi ir saprast kā mainās ieinteresēto personu vērtību kritēriji, kā tie ietekmē uzņēmumu stratēģijas un komunikācijas, kādi priekšnoteikumi pamudina menedžmenta tēla un reputācijas vērtību maiņu.( Asoc. prof. I. Bērziņš, prof. K.P. Nēbels. „Cilvēku, zīmolu, mediju un kultūras menedžments”)
Ir jāizprot tēla veidošanās būtība un jāapzinās, ka ekonomikā tas ir saistīts ar lietu kārtības un vērtību izveides pamatprincipu.
Ar uzņēmuma tēlu saprot, ka tēls ir veids, kā uzņēmums pasniedz  sevi publikai un/vai citiem uzņēmumiem. Katram uzņēmumam ir svarīgs savs tēls un atpazīstamība.
Katrs uzņēmums neatkarīgi no tā lieluma, strādā pēc saviem ieskatiem, tas nozīmē, ka veido savus organizatoriskos procesus, kurus veiksmīgi ir jāizpilda, lai realizētu uzņēmuma vīziju un sasniegtu noteiktos mērķus.
Tēla veidošana pēdējos gados ir viena no iecienītākajām un pieprasītākajām sabiedrisko attiecību aktivitātēm.
Zinātnieki šo efektu izskaidro šādi: cilvēki kļuvuši atklātāki, atvērtāki, vaļsirdīgāki un neatkarīgāki savos vērtējumos. Pasaules uzskatu tagad daudz mazāk ietekmē vide un tradīcijas. Procesi notiek ātrāk, vērtējuma pieņemšana norisinās zibenīgi. Industrijas vietā sāk dominēt servisa sektors, un preču vērtējumā vairs nav svarīgi apstiprināti kvalitātes rādītāji, bet gan nemateriālās vērtības.

Kursa darba mērķis: pētīt uzņēmuma tēla veidošanās principus
Kursa darba uzdevumi:
1)apkopot literatūru par uzņēmuma tēla veidošanos
2)analizēt literatūru par uzņēmuma tēla veidošanos
3)noskaidrot mārketinga lomu uzņēmuma tēla veidošanās procesā
4)noteikt problēmas un to risinājumus uzņēmumā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация