Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:291558
 
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Kas ir reklāma? Tas ir sazināšanās veids, kas tieši vai netieši veicina preču vai pakalpojumu pārdošanu patērētājam. Reklāma ir daudzveidīga un tās izplatīšanai izmanto visus mēdiju veidus: žurnālus un avīzes, radio, televīziju, kino, telefonus, internetu utt.”.
Reklāmas var izvietot gan uzņēmēji, gan privātpersonas, reklāmas likums attiecas uz abiem. (1) Reklāmas mērķauditorija var būt visi cilvēki, atsevišķa cilvēku grupa vai atsevišķi indivīdi. Ir ļoti svarīgi, lai reklāmas spētu „paņemt” un ieinteresēt tai paredzēto mērķauditoriju, jo bieži vien nekvalitatīvi izstrādātas reklāmas nevis piesaista, bet gan atbaida potenciālos klientus. Reklāma spēj ietekmēt cilvēka domas un jūtas, patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus
Reiz lasot interviju ar reklāmas aģentūras „Zoom” radošo direktoru Ēriku Stendzenieku (2005/04), palika atmiņā viņa formulējums, kas ir reklāma- „Es domāju, ka reklāma ir runāšanās ar cilvēkiem. Tāpat kā māksla. Un tieši tāpat kā māksla, tā ir arī manipulācija. Laba reklāma ir tāda pozitīva, gaiša manipulācija(2) .

Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“
Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“ medijos parādījās 2003. gada sākumā. Produkts tika reklamēts neilgu laiku un tad pazuda no mēdijiem, toties vēlāk atkal atsākās šī produkta reklāmas kampaņa, medijos atkal ir redzamas krēma „Ultralift“ reklāmas. Kaut gan šoreiz veids, ka tiek reklamēts produkts ir mainījies.
Mērķauditorija, ko reklāmas veidotāji gribēja sasniegt ir sievietes pēc 30 gadu vecuma. Reklāmā nozīmīgs tēls ir Ķīnas cīņu kucēns Šarpejs (Shar-Pei) ar visai savdabīgu izskatu - āda uz visa ķermeņa, bet sevišķi uz kakla un galvas krīt lielās krokās, tas arī tiek izmantots kā metafora. Kucēns šajā gadījumā ir bijis efektīvs uzmanības piesaistīšanas līdzeklis, jo vairumam sieviešu patīk dzīvnieki, jo īpaši kucēni. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,48 €
Комплект работ Nr. 1138610
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация