Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:299494
 
Оценка:
Опубликованно: 27.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    1
1.  MĀRKETINGA DEFINĪCIJA UN APRAKSTS    4
1.2.  Mārketings globālajā tīmeklī    5
1.3.  Mārketinga kanāli globālajā tīmeklī    9
2.  MĀRKETIGA RĪKI GLOBĀLAJĀ TĪMEKLĪ    13
2.1.  Mārketinga rīku apraksts    15
2.2.  „Affiliate” mārketings (partnermārketings)    16
2.3.  Vizuālā reklāma    18
2.3.  E-Pasta mārketings    21
2.4.  Piesaistes mārketings    25
2.5.  Kontekstuālā reklāma    26
2.6.  Meklētājprogrammu optimizācija (SEO-Search Engine Optimization)    26
2.7.  Meklētājprogrammu mārketings(SEM-Search Engine Marketing)    27
2.8.  Sociālo mēdiju mārketings    27
2.9.  „Viral” mārketings    27
3.  INTERNETA MĀRKETINGA RĪKU IZMANTOŠANAS TENDENCES LATVIJAS MAZOS UN VIDĒJOS UZŅĒMUMOS    29
4.  PĒTĪJUMS ”INTERNETA MĀRKETINGA RĪKU IZMANTOŠANA LATVIJAS VIDĒJOS UN MAZOS UZŅĒMUMOS”    36
4.1.  Pētījuma „Interneta mārketinga rīku izmantošana Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos” analīze    38
  SECINĀJUMI    62
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    64
  PIELIKUMI    68
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Darba nobeigumā autors secina, ka ir pilnībā izdevies izpildīt ievadā noteiktos uzdevumus, bet mērķus-tikai daļēji. Pilnībā ir izpildīti darba uzdevumi- ir apkopota informācija par mārketinga rašanos un vēsturi, kā arī par interneta mārketinga rašanos un vēsturi. Ir aprakstīti un izanalizēti interneta mārketinga rīki. Darba autors ir veicas aptauju starp Latvijas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuras rezultātus ir atspoguļojis un analizējis darbā.
Mērķi sasniegti tikai daļēji. Viens no mērķiem bija izstrādāt risinājumu mārketinga stratēģijām internetā, balstoties uz aptaujāto uzņēmumu sniegtajām atbildēm, kas arī veiksmīgi tika izdarīts, tika piedāvātas divas mārketinga stratēģijas, kas ir piemērotas Latvijas mazā un vidējā uzņēmuma iespējām.
Otrs mērķis bija pierādīt interneta mārketinga rīku efektivitāti un izdevīgumu, salīdzinot ar citu mediju alternatīvām. Diemžēl, darbā atspoguļotajos un analizētajos salīdzinājumos, ekonomiski izdevīgāka un plašāku auditoriju aptveroša izrādījās radio piedāvātā reklāma.
Darba gaitā tika veikti sekojošie secinājumi:
• Internets ar vien biežāk tiek pielietots kā platforma, kurā uzņēmums var reklamēties un veikt mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumi, kuri savu uzņēmējdarbību lielā mērā saista ar globālā tīmekļa izmantošanu, savu nākotnes attīstību novērtē pozitīvāk kā tie, kas ikdienā neizmanto internetu.
• Lai arī e-pasta mārketings pasaulē tiek izmantots plaši, Latvijā, īpaši mazos un vidējos uzņēmumos, tas tiek izmantots ļoti reti.
• Kopumā uzņēmumi neuzskata interneta mārketinga rīkus par neefektīviem, jo labprāt tos izmēģinātu par velti, ja tiem tiktu piedāvāta tāda iespēja.
• Mārketinga aktivitātes internetā pārsvarā tiek veiktas regulāri, 10 un vairāk reizes gada laikā.
• Uzņēmumi tikai daļēji kategorizē medijus, kuros izmantot interneta mārketinga rīkus.
• Reklāmkarogu izmantošana Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos netiek bieži izmantota. Kā tika secināts, konkrētais radio medijs analizētajā gadījumā izrādījās izdevīgāks

Darba autora ieteikumi veiksmīgai interneta mārketingu rīku izmantošanai ir sekojoši:
• Pēc iespējas vairāk izmantot tīmekļa lapu kategorizēšanu, lai sasniegtu maksimālu lielu daļas savas mērķauditorijas.
• Nebaidīties izcelties interneta vidē ar savu mārketinga stratēģiju, tas ir veids kā būt pamanāmam.
• Maksimāli izmantot sociālo tīklu sniegtās iespējas saziņā ar klientiem. Sociālie tīkli nojauc robežas, kuras ir izveidojušās cilvēku ikdienas komunikācijā.
• Integrēt interneta mārketingu kopējā marketinga stratēģijā, lai sasniegtu maksimālu efektu no dažādām mārketinga aktivitātēm kopumā.
• Biežāk pievērst uzmanību konkurentu mārketinga aktivitātēm internetā.


Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация