Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:303992
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  SIA “XXX” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  SIA “ XXX” darbības apraksts    4
1.2.  Vadība, personāls un organizatoriskā shēma    5
1.3.  Produkta apraksts    6
1.4.  SIA “ XXX” saimnieciskās darbības analīze    7
2.  TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE    10
2.1.  Mērķa tirgus analīze    10
2.2.  Konkurentu analīze    11
2.3.  SVID analīze    12
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PLĀNS    15
3.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    15
3.1.1.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz pircējiem    15
3.1.2.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz personālu    16
3.1.3.  Izstāde    16
3.2.  Reklāma    17
3.3.  Mārketinga komunikācijas plāna izmaksas    17
3.4.  Finanšu aprēķini    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Фрагмент работы

Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sistēmas būtiska sastāvdaļa. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izveidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem. Tas nodrošina produktu un paša uzņēmuma prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Līdz ar to mārketingam un mārketinga komunikācijām ir liela nozīme mūsdienu konkurences un pircēju maksātspējas samazināšanās apstākļos.
Prakses mērķis ir iepazīties ar SIA „XXX” darbību un uzņēmuma mārketinga aktivitātēm, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām, izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, kā arī iemācīties iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praktiskā darbā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, galvenais uzdevums ir
Iepazīties ar SIA „XXX” darbību – uzņēmuma organizatorisko struktūru, produktu, stratēģiju;
Veikt tirgus izpēti un analīzi, lai izstrādātu mārketinga komunikāciju plānu;
Noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”, lai veicinātu produktu noietu tirgū.
Tā kā SIA „XXX” veikalu tīkls ir vairākās pilsētās, prakses laikā tiek apskatīts Jēkabpils tirgus. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация