Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:333350
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.07.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĒJIE JAUTĀJUMI VEICINĀŠANA    4
1.1.  Kopējais mārketinga jēdziens    4
1.2.  Mārketing filozofija    5
1.3.  Mārketing mērķis    6
1.4.  Mārketinga principi    6
1.5.  Mārketing pamata uzdevumi    7
1.6.  Mārketinga funkcijas un veidi    7
1.7.  Mārketing veidi    8
1.8.  Mārketing pieprasījuma stāvoklis    8
1.9.  Mārketings kā tirgus vadības koncepcija    9
1.10.  Mūsdienīga mārketinga mērķis    10
1.11.  Tirgi    10
1.12.  Mūsdienīgs mārketings    11
1.13.  Mārketinga komplekss (4P)    12
1.14.  Virzīšana (Promotion)    13
1.15.  Preces virzīšanas veidi    14
1.16.  Virzīšanas plānošana    15
1.17.  Iedarbības hierarhija un virzīšanas mērķi    16
1.18.  Virzīšanas instrumenti    16
1.19.  Virzīšanas budžets    17
1.20.  Pārskatīti noteikumi    19
1.21.  Digitālā revolūcija    19
2.  DAŽĀDU INTERNET RESURSU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI    22
2.1.  Pamata biznesa veikšanas tīklā instruments — ir personiskā mājas lapa    22
2.2.  Sociālie tīkli    23
2.3.  Baneru reklāmas priekšrocības un trūkumi    25
2.4.  Bloga vešanas priekšrocības sociālajā tīklā    25
2.5.  Twitter    26
3.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    27
3.1.  Izpētes priekšmets    27
3.2.  Galvenie konkurenti    28
3.3.  Galvenie pricēji    31
3.4.  Krīzes ietekme uz tirdzniecības apjomu izmaiņām    32
3.5.  Uzņēmēju komentāri Latvijā    33
3.6.  Konkurētspējas līmeņa novērtējums    36
3.6.1.  Cenu politika    36
3.6.2.  Klienta kartīte    36
3.6.3.  Izmēru skala    36
3.6.4.  Kvalitāte    37
3.6.5.  Pasaules brends    37
3.6.6.  Organizēts personāls    37
4.  VIRZĪŠANAS SISTĒMA    39
4.1.  Tradicionālā virzīšanas sistēma    39
4.2.  Pašreizējā virzīšanas sistēma uzņēmumā    40
4.3.  Mūsdienu informācijas resursu īpatnības    41
4.4.  Interneta izmantošana Latvijā    41
4.5.  Aptauja klientu pozīcijas precizēšanai    42
4.6.  Mūsdienīgu informācijas resursu īpatnības uzņēmuma virzīšanā    43
4.7.  Sociālo tīklu princips    45
4.8.  Jauna virzīšanas sistēma    45
  NOBEIGUMS    47
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    48
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Darba gaitā bija veikta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze. Uzņēmuma ienākumi atrodas pēdējā vietā salīdzinājumā ar galvenajiem uzņēmuma konkurentiem. Bija noskaidrota pētāma uzņēmuma ienākumu daļa par 2010.gadu, kura sastāda 1,7% (395 164 Ls) no visiem konkurentu ienākumiem, kuru summa- 17 459 079 Ls. No 2003.gada līdz 2007.gadam uzņēmumā tika novērots ienākumu pieaugums, bet 2008.gadā un 2009.gadā tika novērots kritums, kurš notika ekonomiskās krīzes iespaidā. Konkurētspējas līmeņa noskaidrošanā, kurš bija novērtēts ar ekspertiem no Pierre Cardin uzņēmuma, ar divu vērtējumu palīdzību- kritēriju līmeņa un nozīmīguma koeficientu, bija noskaidrots, ka uzņēmums atrodas pirmajā vietā savu konkurentu vidū. Esošas pretrunas starp augstu konkurētspējas līmeni un zemiem finansiāliem rādītājiem noveda pie jaunas virzīšanas sistēmas radīšanas. Tās izstrādei nepieciešams bija pašreizējā virzīšanas sistēmā noskaidrot galvenos trūkumus. Pašreizējā virzīšanas sistēma ietvēra sevī tradicionālus un mārketinga instrumentus, tādus kā: reklāma televīzijā un glancētos žurnālos, tēriņi, kuriem sastāda Ls 2500 gadā, bet turklāt gaidāmais rezultāts netika novērots. Radot jaunu virzīšanas sistēmu, bija pieņemts lēmums izmantots mūsdienīgus Internet resursus tādus kā: sociālie tīkli, web- vietne, blogs un Twitters, kuri pēc ekspertu datiem ir jāpaaugstina uzņēmuma atpazīstamība, pateicoties lielai auditorijas aptveršanai Internetā. Izstrādātā jauna virzīšanas sistēma ietver sevī kā tradicionālos virzīšanas instrumentus- glancētie žurnāli, tā arī mūsdienīgus instrumentus- wb-vietne, sociālie tīkli, Twitter, blogs. Pirmajā gadā izdevumi sastādīs 2500 Ls, bet jau otrajā jaunās sistēmas izmantošanas gadā izdevumi samazināsies gandrīz divās reizēs, tāpēc ka web- vietnes izstrāde ir vienreizēji izdevumi.
Jaunas virzīšanas sistēmas ieviešana notiks pakāpeniski. No sākuma virzīšanas sistēmā tiks iekļauti tie Internet resursi, kuri neprasa izdevumus. Vēlāk (gada laikā) lielas klientu plūsmas gadījumā un uzņēmuma atpazīstamībai tiks ieviesta web- vietne, tam, lai pievilinātu auditoriju no sociāliem tīkliem uz personisko web- vietni. Izņemot to, ka par vēl vienu web- vietnes priekšrocībām ir tas, ka var pasūtīt kolekcijas atbilstoši nākotnes klientu prasībām, kuri atstās vietnē savas atsauksmes un novēlējumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация