Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:342525
 
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  A/S “Lauma”    3
0.1.  Mikrovide    3
0.2.  Makrovide    4
1.  A/S “Lauma” darbība praktiskā mārketinga uzdevumu izpildē    8
1.1.  Mārketingmikss jeb 4P    8
1.1.1.  Produkti    9
1.1.2.  Sadale un izvietojums    14
1.1.3.  Virzīšana    16
1.1.4.  Cena    19
1.2.  A/S Lauma svarīgākās tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    20
2.  A/S “Lauma” centieni jaunu preču virzībā    22
2.1.  Bostonas matrica    22
2.2.  Preces dzīves cikls    24
2.3.  SVID (SWOT) analīze    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Фрагмент работы

Ievads
Pēdējo gadu laikā tekstilindustrijas ražošanas apjomi Latvijā vidēji pieauguši par 10%. Lielākā daļa tekstilindustrijas uzņēmumu plāno strādāt ar ražošanas pieaugumu.
Jebkura uzņēmuma mērķis ir sasniegt pēc iespējas augstāku attīstības līmeni, un tātad tā darbības principi tiek balstīti uz nākotnes attīstību un labām tirgus attiecībām starp valstīm šajā nozarē. Uzņēmums cenšas saglabāt galveno tirgus vietu Latvijas tirgū, kā arī iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu citās valstīs. Uzņēmums balstās uz savas darbības stiprajām pusēm, kas dod iespēju izturēt konkurenci un ieinteresē ārzemju firmas, tieši šādus vārdus varētu teikt par A/S ”Lauma”, kurš pastāv jau 30 gadus un ir ne tikai spējis noturēt savu pozīciju Latvijas tirgū, bet paplašinājis to aiz Latvijas robežām, turklāt visu šo gadu laikā uzņēmumu ir vadījusi viena direktore, varbūt, ka uzņēmuma veiksmīgā pastāvēšana ir tieši pateicoties šai sievietei.
Cīņa par vietu tirgū ir smaga, sarežģīta un dažreiz pat bīstama. Jebkuram uzņēmumam, kurš nodarbojas ar savas produkcijas vai pakalpojumu realizāciju, nepieciešams savākt informāciju par tirgus iespējām un pētīt savus klientus.
Kursa darba mērķis ir ar šajā studiju priekšmetā iegūtajām zināšanām: izvērtēt A/S “Lauma” darbības, kas saistītas ar mārketingu.
Kursa darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Sniegt vispārīgu informāciju par A/S “Lauma”;
2. Raksturot uzņēmuma centienus praktiskā mārketinga izpildē;
3. Raksturot uzņēmuma centienus jaunu preču izveidē;
Lai veiktu šo darbu, izmantoju gan teorētiskos materiālus, gan A/S “Lauma” mājas lapu internetā, kā arī gāju uz A/S “Lauma” veikalu, lai no pārdevējas ko vairāk noskaidrotu par lietām, kas nebija minētas mājas lapā.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация