-
Jauna veikala atvēršana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Analitiskā apskata daļa | 6 |
1.1. | Arējas vides analīze | 6 |
1.2. | Iekšejas vides apraksts | 7 |
1.3. | Mārketings un tā nozīme uzņēmuma darbībā | 7 |
1.4. | Uzņēmuma personala raksturojums | 9 |
1.5. | Prece | 10 |
1.6. | Preces kvalitāte | 11 |
1.7. | Preču virzīšanai tirgū izmanto šādas metodes | 12 |
1.8. | Pātēretāju analīze | 12 |
1.9. | Cena | 13 |
1.10. | Mērķtirgus noteikšana | 14 |
1.11. | Konkurence | 15 |
1.12. | Risks un problēmas | 17 |
2. | Pētijumu un aprēķinu daļa | 19 |
2.1. | Uzņēmuma mērķi | 19 |
2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 20 |
2.3. | Uzņēmuma paplašināšanas iespējas | 20 |
2.4. | Vadības un personala apraksts | 22 |
2.5. | Preces analīze | 23 |
2.6. | Pateretāju analīze | 23 |
2.7. | Konkurentspējas analīze | 23 |
2.8. | Klientu novertēšana | 25 |
2.9. | Riska aprēķināšana | 26 |
Nobeigums un secinājumi | 27 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 28 |
Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem,turpmāk notieks uzņēmuma pastāvēšanu.Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskaitīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkarši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes.
Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast ka mārketings ir jebkura uzņēmuma ņeatņēmama sastavdaļa.Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem,praksi uz plānošanu,pārcietis ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus.
Kursa darbs sastāv no divām daļām:
1.Analītiskā apskata daļa,kur apskatīti tādi jautājumi kā arējas un iekšejas vides analīze, mārketings un tānozīme uzņ. darbībā, prece un tā kvalitāte,cena, mērķtirgus noteikšana, konkurence, risks un problēmas.
2.Pētījumu un aprēķinu daļa.
Darba mērķis: Atvert jaunu kafejnīcu, balstoties uz marketinga koncepcijām.
Galvenie uzdevumi:
1.Izvertēt iekšējo un arējo faktoru ietekmi uz kafejnīcas darbību
2.Izvertēt cenu politikas struktūru
3.noteikt kafejnīcas tirgus paplašināšanas iespējas
Metodes: Darba rakstīšanās laikā tiek izmantotas dažādas metodes pilnīgākai un objektīvākai tēmas izskatīšanai: ekonomiskā metode, matemātiskā un grafiskā metodes.
Darba objekts: Jauna veikala atvēršanas process.
Darba priekšmets: Mārketinga „Mix” metode.…
Kursa darbā risināti mārketinga jautājumi vienā no uzņemējdarbības formām – individuala uzņēmuma „Akvarijs”,kuras galvenie darbības veidi ir bāra pakalpojumi un sabiedriskā ēdināšana, un kuras līdzšinējā darbībā trūka mārketinga pasākuma planošana. • Kursa darbs sastāv no divām daļām: analītiskā apskata daļa un pētījumu un aprēķinu daļa. • Analītiskā apskata daļā tiek aprakstīti : • Pētījumu un aprēķinu daļā tiek aprakstīti mērķi, kurus uznemums izvirzija, konkurētspēja un riska aprēķināšana.
- Jauna veikala atvēršana
- Pārtikas preču realizācija veikalā "Beta" Liepājā
- Reklāmas nozīme jauna produkta virzīšanā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas nozīme jauna produkta virzīšanā
Реферат для университета9
Оцененный! -
Pārtikas preču realizācija veikalā "Beta" Liepājā
Реферат для университета14
-
Jauna produkta ieviešana
Реферат для университета56
-
"Liepzars" veikala darba analīze
Реферат для университета11
-
Nepieciešamība pēc jauna Maksātnespējas likuma
Реферат для университета3