Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:361568
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Satura rādītājs    2
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Biznesa idejas vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    8
2.2.  Pakalpojuma sortiments un tā raksturojums    8
2.2.  tabula.    12
  Sauļošanās kosmētikas sortiments    12
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte: apkalpošana, atlaižu sistēma u.c.    13
3.  Tirgus analīze    15
3.1.  Vispārīgs nozares raksturojums, vēsture, tradīcijas    15
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    17
3.3.  Konkurentu analīze    18
3.4.  SVID analīze    19
4.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2.  tabula    21
  Uzņēmums produkcijas izcenojumi    21
4.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    23
4.3.  Pakalpojumu realizācijas veicināšanas pasākumi, reklāma    23
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    25
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    25
5.1.  attēls    25
  Salona atrašanās vieta    25
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    26
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    27
6.  Uzņēmuma vadība    30
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    30
6.1.1.  Vadītāja funkcijas un atbildība    30
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls, motivācija    31
7.  Problēmas un risks    33
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    33
8.  Finanšu informācija    35
8.1.  Plānotie ieņēmumi    35
8.2.  Mainīgās izmaksas    36
8.3.  Kredīta atmaksas grafiks    36
8.4.  Pastāvīgās izmaksas    38
8.5.  Pakalpojumu sniegšanas izmaksas    39
8.6.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    39
8.7.  Sākuma bilance    40
8.8.  Beigu bilance    40
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikums 1    44
  NEPIECIEŠAMĀ DOKUMENTĀCIJA SOLĀRIJU PAKALPOJUMU VEIKŠANAI    44
  Pielikums 1.2    45
6.  Valde    49
7.  Revidents    49
8.  Citi noteikumi    49
Фрагмент работы

Uzņēmuma nosaukums:
Komercsabiedrības pilns nosaukums – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Fiji Forever” (turpmāk tekstā SIA „Fiji Forever”)
Uzņēmuma reģistrācija:
SIA „Fiji Forever” reģistrēta Latvijas Republikas, Rīgas pilsētas uzņēmumu reģistrā, kā nodokļu maksātājs, piešķirot vienoto reģistrācijas numuru 12345678900.
Reģistrācijas datums: 2008. gada 27.novembrī.
Uzņēmuma juridiskā adrese:
SIA „Fiji Forever” Latvija, Rīga, , LV-1000
Tālrunis: (+371) 22222222
E-pasta adrese: fiji@fijiforever.lv
Uzņēmuma norēķinu konts:
Banka: A/S „Swedbank”
Bankas kods BIC/SWIFT: HABALV22
Norēķinu konta numurs: LV69HABA0551003813882
Uzņēmuma kapitāls:
SIA „Fiji Forever” pamatkapitāls uz 2008.gada 27. novembri sastāda 10000 Ls, kas sadalīts desmit daļās. Katras daļas nominālvērtība 1000 Ls.

SIA „Fiji Forever” ir jaundibināts uzņēmums, kurš nodarbosies ar solāriju pakalpojumu sniegšanu un specializētās sauļošanās kosmētikas mazumtirdzniecību. Šī ideja radās apmeklējot vairākas Rīgas solāriju studijas un vietas, kur šos pakalpojumus piedāvā. Nākas secināt, ka Rīgā ir ļoti maz šo pakalpojumu sniedzēju, kas ir specializējušies tieši šajā jomā, visvairāk ir dažādu skaistumkopšanas salonu un frizētavu, kuri kā vienu no pakalpojumiem piedāvā arī solāriju pakalpojumus, bet bieži vien šie pakalpojumi nav kvalitatīvi, personāls nespēj sniegt vajadzīgo informāciju, nav liela sauļošanās kosmētikas piedāvājuma klāsta.

1.1.Uzņēmuma misija un mērķi
Misija:
Galvenais SIA “Fiji Forever” darbības pamatprincips ir ļoti augsta pakalpojumu kvalitāte un augstā klientu apkalpošanas kultūra, kas nozīmē, laipnību, atvērtumu, kompetenci un atsaucību no darbinieku puses, kā arī rūpes par klientu labsajūtu, mājīgu un ērtu atmosfēru, patstāvīgo klientu programmu. Klientu loks – sievietes vecumu grupā no 16 līdz 50 gadiem un vīrieši no 18 līdz 40 ar vidēji augstiem vai augstiem ienākumiem, kuras vēlas kvalitatīvu, intensīvu un skaistu iedegumu visa gada garumā.

Vīzija:
„Fiji Forever” – modernākā, ērtākā, viesmīlīgākā un profesionālākā solāriju studija Rīgā.

Stratēģiskie mērķi:
Atmaksāt bankas kredītu 5 gadu laikā.
Nodrošināt kvalitatīvu servisu un profesionālu pieeju darbiniekiem regulāri rīkojot apmācības un seminārus.
Ar reklāmām žurnālos „Shape”, „Pastaiga”, „Pastaiga. ru” piesaistīt un palielināt pastāvīgo klientu loku.
Nodrošināt uzņēmuma darbiniekiem labus darba apstākļus un pienācīgu atalgojumu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,70 €
Комплект работ Nr. 1129601
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация