Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:362054
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbības teorētiskie aspekti    4
1.1.  Uzņēmējdarbības mērķis    4
1.2.  Tirgus pieprasījums    5
1.3.  Mārketings – iekšējā un ārējā vide    5
1.4.  Konkurence    7
1.5.  Prece    9
1.6.  Tīkla mārketings    10
1.7.  Personālvadības teorija un vēsture    12
2.  Restorāna tīkla SIA “SVP” salīdzinošs raksturojums    15
2.1.  Uzņēmuma vēsture    15
2.2.  Restorānu piedāvājuma raksturojums    16
2.3.  Uzņēmuma mērķi, misija, iekšējās kārtības noteikumi    19
2.4.  Restorānu personāla struktūra    20
2.5.  Motivācijas veids restorānos    25
2.6.  HACCP paškontroles sistēma restorānos    26
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Abi restorāni atrodas Vecrīgā, bet nav viens otram konkurenti, jo piedāvā atšķirīgu ēdienkarti un mērķēta uz dažādu auditoriju.
2. Restorāns „Sumo” un restorāns „Dada” piedāvā atlaides un dāvanu kartes. Restorānos darbojas tīkla „SVP” atlaižu karte.
3. Restorānā „Dada” darbojas arī Tirdzniecības Centra „Galerijas Centrs” atlaižu un dāvanu kartes.
4. Restorāniem atšķiras interjers – „Sumo” tas ir atturīgs un elegants, savukārt „Dada” interjers ir veidots dadaisma stilā.
5. Restorāni ir orientēti uz dažādu klientu loku – restorānā „Sumo” tie ir sabiedrībā pazīstami un turīgi cilvēki, kā arī biznesa un valdības pārstāvji, savukārt restorāna „Dada” – patstāvīgie klienti un Tirdzniecības Centra „Galerija Centrs” apmeklētāji vai vienkārši garām gājēji.
6. Restorāns „Sumo” ir tīklā viss dārgākais restorāns, jo ir augstāka līmeņa restorāns, bet restorāns „Dada” zemāka līmeņa, tāpēc cenas ir zemākas.
7. 2010. gada garumā visos tīkla restorānos katrā mēneša 10. datumā tiek svinēta firmas 10 gadu jubileja. Līdz ar to visos restorānos šajā datumā ir 50% atlaide.

Priekšlikumi
1. Nodrošināt katram jaunam darbiniekam apmācības kursus, lai restorānā būtu kompetenti darbinieki. Jāapmāca personāls ar profesionālo kursu palīdzību, iekļaujot darba līgumā noteikumu, ka apmācītajam darbiniekam ir jāatstrādā uzņēmumā noteikts laiks, kas nodrošinātu to, ka restorānā uz noteiktu laiku būs atbilstoši apmācīts darbinieks.
2. Nodrošināt darbiniekiem atbilstošu atalgojumu un izaugsmes iespējas, lai ieinteresētu darbiniekus un noturēt savā uzņēmumā, jo restorāna personāls sastāv pārsvara no jauniešiem, kas var izvēlēties darbu ārzemēs vai pie konkurenta, tikai algas lieluma vai pieredzes dēļ.
3. Lai samazinātu personāla mainību ir jādomā arī par darbinieku papildus motivāciju, autores prāt motivēt vajag ne tikai ar naudu, bet arī ar citām vērtībām, piemēram, ar veselības apdrošināšanas polisi, transporta izdevumu apmaksu un dzīvesvietas īres apmaksu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация