Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:367460
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Viens no reklāmas uzdevumiem ir ietekmēt tās adresātu priekšstatus par reklamēto produktu.

Reklāmas objekta tēls reklāmas psiholoģijā ir aktuāla tēma, jo cilvēks izvēlas produktu, nevis balstoties uz objektīvajām produkta īpašībām, bet gan – balstoties uz produkta tēla īpatnībām, proti, balstoties uz saviem priekšstatiem par produktu.

Kas tad ir priekšstats? Priekšstats ir no pieredzes izrietoša gatavība relatīvi konstantā veidā vērtējoši reaģēt uz objektu.

Paskaidrojot šo definīciju, tiek izdalīti 4 būtiski elementi:
- no pieredzes – priekšstati nav iedzimti, tos iegūst dzīves laikā;
- relatīvi konstanti – priekšstati ir noteiktā laika intervālā nemainīgi, konstatējami, aprakstāmi;
- vērtējoši – priekšstati nav nedz fakti, nedz objektīvas produkta īpašības, bet gan subjektīvi pārdzīvojumi. Vērtēšana tiek veikta saistībā ar personīgajiem motīviem;
- uz objektu – priekšstati nepastāv paši par sevi, bet gan attiecas uz konkrētu objektu, jeb uz uztvertajām objekta īpašībām.

Runājot par reklāmas objekta tēlu, nereti tiek lietots vārds imidžs, kas pārklājas ar „priekšstata” jēdzienu. Proti – objekta imidžs ir cilvēka priekšstats par to. Vārds „imidžs” ir stiprāk iesēdies mūsu apziņā, jo to izmanto mārketingā. Tāpat arī vārds imidžs vairāk tiek attiecināts uz priekšstatiem par produktu – īpaši par preču zīmēm un organizācijām. Kā arī tradicionāli lielāka interese tiek izrādīta par produkta imidžu sabiedrībā vai noteiktā mērķauditorijas grupā.

Priekšstati par produktu un tos ietekmējošie elementi
Reklāma nav vienīgais mārketinga instruments, kas ir izmantojams, lai veidotu vai mainītu cilvēku priekšstatus par produktu. Piemēram, viegli uztverami tehniskie produkta uzlabojumi bieži liek pārvērtēt jau zināmo produktu – t.i. mainīt priekšstatus par to. Tātad – oriģināls produkts atstāj arī atbilstošu iespaidu. Piemēram – Iphone ar skārienjūtīgo ekrānu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,48 €
Комплект работ Nr. 1136696
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация