Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:375682
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Holistiskā mārketinga teorētiskais aspekts    4
1.1.  Holistiskā mārketinga koncepta attīstība    4
1.2.  Integrētais mārketings    5
1.3.  Iekšējais mārketings    6
1.4.  Attiecību mārketings    8
1.5.  Snieguma mārketings    10
1.6.  Klasiskā un holistiskā mārketinga salīdzinājums    12
2.  Holistiskā mārketinga pielietošana    13
2.1.  Holistiskais mārketings uzņēmumā NIKE    13
2.2.  Holistiskais mārketings uzņēmumā Apple    15
  Secinājumi    18
  Bibliogrāfiskais saraksts    19
Фрагмент работы

Secinājumi
Attīstoties interneta tehnoloģijām nepietiek ar tradicionālo mārketingu. Tradicionālais mārketinga koncepts nespēj sniegt uzņēmumiem atbilstošas vadlīnijas mūsdienu kontekstā, tāpēc radās jauns mārketinga koncepts – holistiskā mārketinga koncepts.
Mūsdienu tirgū mārketingā ir svarīgs pilnīgi viss – patērētāji, darbinieki, citi uzņēmumi, konkurenti, kā arī visa sabiedrība kopumā.
Attīstoties dzīves līmenim un tehnoloģijām, palielinās preču virzīšanas kanālu variantu un patērētāju segmentu skaits, tāpēc vairāk uzņēmumu izmanto daudzkanālu izplatīšanas sistēmu. Palielinot kanālu skaitu, uzņēmumi gūst vairākas priekšrocības: plašāku tirgus pārklājumu, zemākas kanāla izmaksas, individuālāka pārdošana.
Mūsdienās mārketings uzņēmumos ir ieguvis lielāku nozīmi. Ja tradicionāli mārketings bija atsevišķa nodaļa, kas pakļauta uzņēmuma vadībai, tad tagad mārketings pārrauga un sastrādājas ar vadību un citām nodaļām.
Jaunu klientu piesaiste ir saistīta ar krietni lielākām izmaksām, nekā esošo klientu motivēšana izdarīt jaunu pirkumu. Tāpēc tiek veidotas lojalitātes programmas, klientu kartes, kas sniedz pastāvīgiem klientiem papildus labumus.
Mārketinga speciālistiem ir jāsāk saistīt mārketinga aktivitāšu mērījumi ar finansiāliem mērījumiem. Valdes priekšsēdētājs vēlas zināt, kā konkrētas mārketinga aktivitātes ir ietekmējušas kapitāla atdevi un uzņēmuma akcijas cenas.
Uzņēmuma mārketinga programmas un aktivitātes ietekmē ne tikai uzņēmumu un viņu klientus, bet arī visu sabiedrību kopumā. Nepieciešams novērtēt mārketinga kampaņu ietekmi no tādiem aspektiem kā ētikas normas, ietekme uz apkārtējo vidi, tiesiskā regulēšana un sociālais konteksts.
Vērtējot mārketinga aktivitāšu rezultātus svarīgi novērtēt ne tikai tūlītējo efektu, piemēram, esošās pārdošanas, bet arī to, ko uzņēmums varēs iegūt ilgtermiņā, piemērām, jaunus klientus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация