Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:380201
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.1.1.  Biznesa vides novērtējums    5
1.1.2.  Uzņēmumu skaita izmaiņas un sadalījums pa uzņēmējdarbības formām    6
1.1.3.  Bezdarbs un nodarbinātība    7
1.2.  Nozares raksturojums    9
1.2.1.  Nozares analīze ar Portera 5 faktoru modeli    10
1.2.2.  Latvijas Maiznieku biedrība    11
1.4.  SIA „Fazer maiznīca” raksturojums    12
1.3.1.  Uzņēmuma attīstības vēsture    13
1.3.2.  SIA „Fazer maiznīcas” finansiālā situācija    14
1.3.3.  Fazer zīmoli    14
1.3.4.  Uzņēmuma darbības stratēģija    14
1.5.  SVID analīze    15
1.6.  Konkurētspējas novērtēšanas teorētiskie paņēmieni    17
2.  PROJEKTA DAĻA    17
2.1.  Reklāmas izvietošana    18
2.2.  Jaunu klientu piesaiste ar degustāciju palīdzību    22
2.3.  Uzņēmuma piedalīšanās izstādēs    23
2.4.  Bezglutēna produkcijas ieviešana    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Фрагмент работы

Secinājumi
Sliktākie rādītāji Latvijas uzņēmējdarbības vidē ir attiecībā uz biznesa slēgšanas procedūru vienkāršību un būvniecības atļauju iegūšanu;
2011.gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sasniedza rekordlielus daudzumus desmit gadu laikā;
2011. gadā tika likvidēts salīdzinoši mazāks uzņēmumu skaits – 3914 uzņēmumi;
Latvijas uzņēmējdarbības vidē dominē sabiedrības ar ierobežotu atbildību;
Miltu izstrādājumu ražošanas nozarē dominē divas problēmas- nesamērīgi augstās graudu cenas, kā arī nevienlīdzīgā konkurence starp lielražotājiem un mazajām maizes ceptuvēm;
Lielākais nozares drauds ir izejvielu cenu kāpums;
Ir samazinājies miltu izstrādājumu patēriņš mājsaimniecībās;
„Fazer maiznīcas” kopīgās vērtības ir klients, kvalitātes izcilība, komandas gars;
„Fazer maiznīca” ir otras vadošais uzņēmums nozarē;
Pēc SVID analīzes„Fazer maiznīca” stabilās tirgus pozīcijās;
2011. gadā "Fazer Grupas" apgrozījums ir palielinājies par 4,1%;
2012. gada 27. martā uzņēmums manīja nosaukumu Fazer Latvija

Priekšlikumi
Lai piesaistītu lielāku patērētāju auditoriju var izvietot reklāmu žurnālos, interneta vietnēs, radiostacijās un televīzijā;
Produktu popularizēšanai var izmantot degustācijas pasākumus tirdzniecības vietās;
Uzņēmums var piedalīties vietējās un starptautiskās izstādēs, tādējādi iegūstot iespēju noslēgt jaunus sadarbības līgumus, iepazīties ar jaunākajām tendencēm nozares attīstībā, pievērst uzņēmumam mediju uzmanību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация