Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:381527
 
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Reklāmas pamatprincipi   
1.1.  Prece   
1.2.  Reklāmas jēdziena skaidrojums   
1.3.  Reklāmas mērķi   
1.4.  Reklāmas ētika   
1.5.  Televīzijas reklāmas   
2.  Priekšapmaksas karte OKarte   
2.1.  Latvijas mobilais telefons   
2.2.  OKarte   
2.3.  OKartes maskas   
3.  Televīzijas reklāmu „OKartes maskas” ienākšana tirgū - pētniecība   
3.1.  Pētījuma metodiku un pētāmās izlases raksturojums   
3.2.  Pētījuma aptaujas anketas “OKartes maskas” iegūto datu analīze   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi
OKartes masku televīzijas reklāmas ir ievērojusi lielākā daļa aptaujāto, tātad šīs reklāmas ir kļuvušas atpazīstamas sabiedrībā un to tēli tiek asociēti ar priekšapmaksas karti OKarte. Reklāmas veidotājiem ir izdevies izveidot un ieturēt kādu konkrētu reklāmas stilu, kurš atšķiras no citām reklāmām.
Tomēr šī koncepcija ar zaļajām maskām un digitalizēto balsi lielākajai daļai respondentu nešķiet piesaistoša. Tātad sabiedrība atpazīst šīs maskas, tomēr respondentiem šķiet, ka reklāmas varētu būt saistošākas.
Respondenti šīs televīzijas reklāmas ir novērtējuši kā normālas, jeb vidējas. Respektīvi šīm reklāmām ir kur augt un ar laiku iekarot televīzijas skatītāju sirdis līdzīgi kā to ir izdarījusi Zelta Zivtiņa ar saviem seriāliem.
Pirms vairākiem gadiem publika tika iepazīstināta ar Zelta Zivtiņas seriālu, kurš ar laiku ir ieguvis televīzijas skatītāju atzinību. Tomēr relatīvi jaunākajai OKartes masku koncepcijai līdz šim nav izdevies apsteigt vai vismaz pietuvoties Zelta Zivtiņas seriālam.
Visbeidzot respondentiem lielākoties nav skaidra šo reklāmu ideja. Iespējams, veidojot skaidrāku šo masku ideju un pastāstot par to televīzijas skatītājiem celtos šo reklāmu vidējais novērtējums un popularitāte.
Pētījuma jautājumu atbildes:
1. Vai sabiedrībā ir ievērotas OKartes masku reklāmas? Jā, lielākā daļa tās ir ievērojusi.
2. Vai cilvēkiem tās patīk. Nē, lielākajai daļai tās nepatīk un nešķiet piesaistošas.
3. Vai cilvēkiem ir skaidra šo reklāmu koncepcija? Nē, lielākajai daļai tā nav skaidra. Otra daļa ir sapratusi kaut ko savu un to domas nesakrīt ar 2.3. apakšnodaļā pieminētā video domu. Retais ir par to kaut ko dzirdējis vai lasījis.


Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1250494
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация