Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:382523
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas jēdziena raksturojums    4
1.1.  Komunikācijas process    4
1.2.  Ziņa, tās saturs un struktūra    5
1.3.  Komunikācijas veidi    6
2.  Komunikācijas veidošana ar klientiem    8
2.1.  Mērķi un uzdevumi    9
2.2.  Komunikācijas metodes    9
3.  SIA „Dimdiņi” komunikācijas raksturojums    13
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    13
3.2.  Uzņēmuma komunikācijas mērķi un metodes    14
4.1.  Klientu aptaujas analīze    16
4.2.  Komunkācijas pilnveidošanas iespējas    18
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Фрагмент работы

Komunikācija – divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.
Sabiedriskās attiecības var uzskatīt arī par komunikatīvās ietekmēšanas teoriju, jo to veidošanā liela nozīme ir tieši komunikācijas mehānismiem. Komunikācija sabiedriskajās attiecībās ir lēmuma īstenošana. Tas ir process, ar kura palīdzību tiek sasniegti mērķi.
1.1. Komunikācijas process
Komunikācijas procesa mērķi ir informēt, pārliecināt, motivēt vai arī sasniegt savstarpēju sapratni. Lai cilvēks varētu būt efektīvs komunikācijas procesā, viņam ir jāzina, kā komunikācija veidojas un kā cilvēki uztver ziņojumu. Nepieciešama ir arī izpratne par to, kā cilvēki izmanto informāciju un, iespējams, maina savas attieksmes, viedokļus un darbības. [6., 25;26.lpp]
Komunikācija ietver savstarpēju apmaiņu ar idejām, priekšstatiem, viedokļiem, interesēm utt. Pēc būtības komunikācija ir plastisks un mobils process. Komunikācijas komponenti ir adresāts, adresants, paziņojums (informācija), valoda kās sazināšanās kods un visa šī procesa konteksts. [7.]
Komunikācijas process:
  Mērķa auditorijas noteikšana;
  Komunikācijas mērķu noteikšana;
  Ziņojuma izstrāde;
  Mediju izvēle;
  Atgriezeniskā saikne ar patērētāju, komunikācijas efektivitātes izvērtēšana.

Komunikācijas procesa uztvere ir kā jēgas ģenerēšana. Vēstījums tiek veidots no zīmēm, vēstījums stimulē saņēmēju veidot jēgu, kas kaut kādā veidā ir saistīta ar jēgu ko ģenerēja pārraidītājs. Jo vairāk notiek apmainīšanās ar zīmēm, jo vairāk tiek lietotas vienas un tās pašas zīmes, jo tuvākas un līdzīgas ir šo vēstījumu abas nozīmes (ģenerētā un uztvertā). Valoda ir svarīga ne tikai kā līdzeklis ar kura palīdzību cilvēki mijiedarbojas, bet tas ir arī svarīgs līdzeklis izziņas procesā, kuru cilvēki izmanto definējot un novērtējot vienam otru. Sarunās tāpat kā rakstībā tiek izmantoti dažādi noteikumi, lai izslēgtu nejaušības, kas komunikāciju varētu padarīt neiespējamu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1229542
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация