Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:383153
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Zusammenfassung    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas jēdziens, mērķi un attīstība    7
1.1.  Reklāmas jēdziens    7
1.2.  Reklāmas vēsturiskā attīstība    9
1.3.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    13
2.  Reklāmas iedalījums    17
2.1.  Galvenie reklāmas veidi un izmantošanas līdzekļi    18
2.2.  Reklāmas klasifikācija    21
3.  Reklāmas loma un funkcijas    26
3.1.  Reklāmas loma mārketinga stratēģijā    26
3.2.  Reklāmas loma sabiedrībā    27
3.3.  Reklāmas funkcija    28
4.  Reklāmas plānošana un efektivitātes novērtēšana    31
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras saraksts    38
  Pielikums    39
Фрагмент работы

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Vai reklāma ir vajadzīga? Reklāmdevējs, protams, atbildēs pozitīvi, jo atkarībā no reklāmas stratēģijas, tiks palielināta reklāmdevēja peļņa, no sabiedrības puses var izskanēt kritika par reklāmu (reklāmas atgriezeniskā saite), tas ir liels stimuls attīstībai un indikators, vai reklamētais produkts atbilst sabiedrības vajadzībām. Ja skatās no sabiedrības viedokļa, tad laba reklāma var izraisīt sabiedrības uzmanību un par reklāmu tiks runāts. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi, reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots, tas arī tiek atspoguļots reklāmā. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana. Tas tiek panākts, iepērkot laukumus vai laikus masu medijos. Reklāma masu medijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāma atmaksājās un tiek iegūta lielāka peļņa pēc produkta reklamēšanas. Reklāmas vērtība slēpjas tanī, ka tiek piesaistīti daudz talantīgi cilvēki – mākslinieki, rakstnieki, režisori, aktieri, dziedātāji u.c., kuri pārvērš reklāmu par mākslu, savukārt reklāma nodrošina viņiem savu spēju izkopšanu un iztiku.Ir pamatots apgalvojums, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация