Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:395945
 
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
1.nodaļa.  Vides vizuālā reklāma Latvijā – teorētiskais aspekts un uzskatāmu piemēru analīze    10
1.1  Vides reklāmas iedalījums, definējums, vēsture un attīstība    10
1.2.  Vides reklāmas darbības principi    12
1.3.  Vides reklāmas priekšrocības un trūkumi    16
1.4.  Vides reklāmas veidi    17
2.nodaļa.  Vides reklāmas tirgus attīstība un dinamika Latvijā (1998-2001.g.)    26
2.1.  Baltijas reklāmas tirgus    26
2.3.  Vides reklāmas tirgus pētījumu specifika Latvijā    31
2.4.  Latvijas vides reklāmas aģentūras, to raksturojums    33
2.5.  Reklāmas (vides reklāmas) tiesību akti    35
2.6.  Vides reklāmai aktuālo notikumu apsekošana    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Literatūra    39
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājums: Vides reklāma ir viens no ietekmīgākajiem reklāmas medijiem, bet Latvijā sastāda tikai 5% no kopējā reklāmas tirgus.
Priekšlikums: Latvijas reklāmas asociācijai ir jāveic reklāmdevēju izglītošanas pasākumi ar mērķi popularizēt vides reklāmas nozari. Liela nozīme būtu speciālu un regulāru vides reklāmas konkursu rīkošanai, kuros piedalītos Latvijas reklāmas aģentūras ar saviem darbiem. Rīcības mērķis: divu gadu laikā sasniegt Rietumeiropas vides reklāmas vidējo rādītāju – 7 līdz 8%.
Secinājums: Vides reklāma Latvijā ir nepietiekoši efektīva un patērētāju pārliecinoša. Tā izraisa interesi un piesaista bet nepalīdz pieņemt lēmumu – pirkt. Reklāmas ieņēmumi 2001.gadā uz vienu iedzīvotāju Latvijā bija 14,69Ls (salīdzinājumam: Slovēnijā –67,8 Ls).
Priekšlikums: Jāveicina vides reklāmas efektivitāte. Reklāmas aģentūrām jāpārliecina reklāmdevēji nebaidīties no idejām un spēcīga reklāmas vizuālā tēla (labs piemērs ir minētā mākslas biroja “Open” akcija). Latvijas sabiedrības vērtību kritēriju un attieksme pret reklāmu mainās, tāpēc vides reklāmai ir jāspēj pielāgoties. Laba vides reklāma veicina reklāmas aģentūru prestižu, reklāmdevēja atpazīstamību un patērētājam apmierinājumu.
Secinājums: Latvijas reklāmas tirgum raksturīga sezonalitāte - gada sākumā un vasarā tā ir zema.
Priekšlikums: Patērētājs ir jāiespaido izmantojot vides reklāmu 12 mēnešus gadā. Vasara ir teicams periods, kad atpūta, izklaide un naudas tērēšana ir tikpat ievērojama kā gada nogalē. Reklāmdevējiem ir jāveido reklāmas kampaņas visa gada ietvaros, ir jāuztur interese par savu produktu.
Secinājums: Latvijā reklāmas aģentūrām, veidojot reklāmas kampaņu, tā ir jāsaskaņo ar attiecīgās pilsētas galveno mākslinieku – tas ir laikietilpīgs process un nav iespējams reizē uzsākt valsti visaptverošu reklāmas kampaņu. Kā arī – vides reklāma ir pakļauta pilsētas galvenā mākslinieka subjektīvajam skatījumam.
Priekšlikums: Saeimai pēc Reklāmas Asociācijas iniciatīvas papildināt Reklāmas likumu ar specifiskiem noteikumiem, kuros būtu noteikts – kādu, cik daudz, kurā vietā var izvietot vides reklāmu. Un pilsētas galvenajam māksliniekam būs atvieglots darbs un tiks izslēgta iespēja pieņemt subjektīvus lēmumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация