Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:397108
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas mērķi un reklāmas ziņojumu izstrāde    4
2.  Reklāmas pamatprincipi    5
3.  Reklamēšanas metodes    6
4.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi    7
5.  Reklāmas kampaņa    10
6.  Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi    11
7.  Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana    12
8.  Reklāmas sociālās funkcijas    13
9.  Reklāmas iedarbība uz pircēju    15
10.  Reklāma un ētika    18
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzija, radio, avīzes un žurnālos, dažādi bezmaksas reklāmas bukleti), ka ari dažādas publiskas vietas – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmas biznesa ir ari internetam.
Sen jau pagājis tas laiks, kad jebkura prece pazuda no veikalu plauktiem tikai tāpēc, ka pēc tas bija apskaužams pieprasījums. Precu kļūst arvien vairāk un ari pircēji kļuvuši izvēlīgāki. Mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos reklāma pakāpeniski kļūst par galveno pārdošanas dzinējspēku.
Svarīga reklāmas funkcija ir “individualizēt produktu”, tas ir izcelt to no apkārtējās masas savā starpā konkurējošu preču, liekot ļaudīm saprast, ka šis produkts ir īpašs un tikai šis produkts spēs apmierināt vienu vai otru vajadzību.
1.Reklāmas mērķi un reklāmas ziņojumu izstrāde
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). Dažkārt nosaukums kļūst tik bieži lietots, ka tam vairs nav zīmola funkciju vai aizsardzības likumdošanā – piemēram, aspirīns (no "Aspirin").…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация