Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:410680
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA    4
2.  MĀRKETINGA MIKS ELEMENTI    5
2.1.  PRODUKTS    5
2.2.  CENA    6
2.3.  VIETA    7
2.4.  VIRZĪŠANA    9
2.6.  PROCESS    10
2.7.  FIZISKIE JEB LIETISKIE PIERĀDĪJUMI    10
3.  ALBERT HOTEL VIESNĪCAS RAKSTUROJUMS    11
4.  ALBERT HOTEL MĒRĶAUDITORIJAS RAKSTUROJUMS    14
5.  ALBERT HOTEL MĀRKETINGA MIKS ELEMENTU RAKSTUROJUMS    17
5.1.  PRODUKTS    17
5.1.1.  Viesu izmitināšanas iespējas    17
5.1.2.  Ēdināšanas iespējas    18
5.1.3.  Konferenču un semināru piedāvājums    19
5.2.  CENA    20
5.3.  VIETA    21
5.4.  VIRZĪŠANA TIRGŪ    24
5.5.  CILVĒKI    26
5.6.  PROCESS    27
5.7.  FIZISKIE JEB LIETISKIE PIERĀDĪJUMI    28
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    31
Фрагмент работы

1. MĀRKETINGA BŪTĪBA
Mārketings ir internacionāls jēdziens (angļu val. market- tirgus), taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība. Šis tulkojums tomēr nespēj pilnībā atspoguļot mārketinga jēdzienu. Tirgvedība un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Mārketings ietver tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un virzīšanu tirgū.[1]
Mārketinga būtības formulējums atrodams, aplūkojot dažādas mārketinga definīcijas, kurās to autori, ņemot vērā savu pieredzi un laika periodu, kad šī definīcija ir tapusi, akcentē dažādas mārketinga puses.[2; 18. lpp]
Mārketings ir:
• Mārketings ir vadīšanas process, kurš ir atbildīgs par sekmīgu klienta pieprasījuma identificēšanu, paredzēšanu un apmierināšanu. (Shartered Institute of Marketing, 2001) [3; 7. lpp]
• Mārketings ir plānošanas, koncepcijas īstenošanas, cenu veidošanās, produkta veicināšanas un ideju izplatīšanas process, kura mērķis ir radīt preču un pakalpojumu apmaiņu, apmierinot gan patērētāja, gan ražotāja vēlmes. (American Marketing Association, 1985)[3; 7. lpp]
• Mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizēšana, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanu ar uzņēmumam vērtīgiem pircējiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. (Peter Doyle)[2; 18. lpp]
• Mārketings ir aktivitāte, kuras mērķis ir apmierināt patērētāja vajadzības un vēlmes, izmantojot apmaiņas transakcijas tirgū.[4; 2. lpp]
• Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai. Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.[10]
Autors ir aplūkojis tikai dažas no tūkstošiem pieejamo definīciju terminam mārketings, bet šīs definīcijas jau iezīmē mārketinga pamatelementus – vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, patērētāju vērtējums un apmaiņa.

2. MĀRKETINGA MIKS ELEMENTI
Mārketinga miks var būt definēts kā detalizētu stratēģiju kombinācija, taktikas, operāciju politikas, programmas, tehnikas un aktivitātes, kuru resursi tiek izmantoti tā, lai tiktu sasniegti uzņēmuma mārketinga mērķi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация