-
Reklāma
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Reklāma | |
1.1. | Reklāmas vēsture | |
1.2. | Reklāmas pamatprincipi | |
1.3. | Reklāmas mērķi | |
1.4. | Reklāmai jābūt | |
1.5. | Reklamēšanas metodes | |
1.6. | Reklāmas iedalījumi | |
1.7. | Reklāmu izvietošanas vietas un veidi | |
1.8. | Citi reklāmu veidi | |
1.9. | Reklāmas attīstības faktori | |
2. | Reklāmas ierobežojumi | |
3. | Seksualitātes izmantošana reklāmu veidošanā | |
4. | Propaganda | |
5. | Noieta veicināšana | |
6. | Kāpēc ir izdevīgi reklamēties internetā | |
7. | Agresivitāte un vardarbība reklāmā | |
8. | Krāsu praktiskais un psiholoģiskais pielietojums reklāmā | |
9. | Latvijas zīmolu leģendas un to vēsture | |
10. | Pētījuma metodika un organizācija | |
11. | Pētījuma rezultātu analīze | |
12. | Secinājumi |
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu, ar sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tas ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus iegādāties konkrēto produktu, izmantot piedāvāto pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Tātad reklāmai nepieciešams padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskus momentus, tad uz šī „āķa uzķeras” daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāma informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet daļēji arī tiek nostiprināts firmas vārds. Cilvēki, kas iepazinuši kādu noteiktu firmu un atzinuši tās produkciju par kvalitatīvu un konkurētspējīgu ar citām, turpmāk centīsies pirkt tieši šīs firmas preces, jo ne tikai pati prece, bet arī firmas labā reputācija nosaka pircēja izvēli. Reklāma vienlaikus iedarbojas uz lielu cilvēku auditoriju, jo parasti reklamēšanai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, pastu, transporta līdzekļus, ēku sienas, ielu afišu izkārtnes, afišu stabus un dažādus izdales materiālus. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.
Reklāmas uzdevums ir radīt pēc iespējas lielāku pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana, jo labāk tas tiks pasniegts, jo lielāks būs pieprasījums. Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …
Tas ir zinātniski pētnieciskais darbs par tēmu "Reklāma". Veidots 2009. gadā, iesniegts M1V. Ievads 4 1. Reklāma 6 1.1. Reklāmas vēsture. 7 1.2. Reklāmas pamatprincipi 7 1.3. Reklāmas mērķi 7 1.4. Reklāmai jābūt: 8 1.5. Reklamēšanas metodes 8 1.6. Reklāmas iedalījumi 10 1.7. Reklāmu izvietošanas vietas un veidi 10 1.8. Citi reklāmu veidi: 11 1.9. Reklāmas attīstības faktori 11 2. Reklāmas ierobežojumi 13 3. Seksualitātes izmantošana reklāmu veidošanā 14 4. Propaganda 15 5. Noieta veicināšana 16 6. Kāpēc ir izdevīgi reklamēties internetā ? 17 7. Agresivitāte un vardarbība reklāmā. 18 8. Krāsu praktiskais un psiholoģiskais pielietojums reklāmā. 19 9. Latvijas zīmolu leģendas un to vēsture 22 10. Pētījuma metodika un organizācija 27 11. Pētījuma rezultātu analīze 28 12. Secinājumi 32 13. Izmantotā literatūra 33 14. Pielikumi 35
Pielikumu nav.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāma kā mārketinga komunikācijas līdzeklis
Реферат для университета30
-
Reklāma tās funkcijas, mērķi un veidi
Реферат для университета17
-
Atļautais un aizliegtais reklāmā
Реферат для университета12
-
Reklāma Latvijas masu medijos
Реферат для университета36
-
Vides reklāma
Реферат для университета8