Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:411072
 
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Reklāma   
1.1.  Reklāmas vēsture   
1.2.  Reklāmas pamatprincipi   
1.3.  Reklāmas mērķi   
1.4.  Reklāmai jābūt   
1.5.  Reklamēšanas metodes   
1.6.  Reklāmas iedalījumi   
1.7.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi   
1.8.  Citi reklāmu veidi   
1.9.  Reklāmas attīstības faktori   
2.  Reklāmas ierobežojumi   
3.  Seksualitātes izmantošana reklāmu veidošanā   
4.  Propaganda   
5.  Noieta veicināšana   
6.  Kāpēc ir izdevīgi reklamēties internetā   
7.  Agresivitāte un vardarbība reklāmā   
8.  Krāsu praktiskais un psiholoģiskais pielietojums reklāmā   
9.  Latvijas zīmolu leģendas un to vēsture   
10.  Pētījuma metodika un organizācija   
11.  Pētījuma rezultātu analīze   
12.  Secinājumi   
Фрагмент работы

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu, ar sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tas ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus iegādāties konkrēto produktu, izmantot piedāvāto pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Tātad reklāmai nepieciešams padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskus momentus, tad uz šī „āķa uzķeras” daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāma informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet daļēji arī tiek nostiprināts firmas vārds. Cilvēki, kas iepazinuši kādu noteiktu firmu un atzinuši tās produkciju par kvalitatīvu un konkurētspējīgu ar citām, turpmāk centīsies pirkt tieši šīs firmas preces, jo ne tikai pati prece, bet arī firmas labā reputācija nosaka pircēja izvēli. Reklāma vienlaikus iedarbojas uz lielu cilvēku auditoriju, jo parasti reklamēšanai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, pastu, transporta līdzekļus, ēku sienas, ielu afišu izkārtnes, afišu stabus un dažādus izdales materiālus. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.
Reklāmas uzdevums ir radīt pēc iespējas lielāku pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana, jo labāk tas tiks pasniegts, jo lielāks būs pieprasījums. Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация