Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:434957
 
Оценка:
Опубликованно: 02.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.nodaļa.  Pircēja lēmuma pieņemšanas process un to ietekmējošie faktori    5
1.1.  Pircēja uzvedības analīze    5
1.2.  Pircēju uzvedības modelis    8
2.nodaļa.  Lēmuma pieņemšanas atšķirības segmentētā tirgū    11
2.1.  Komunikācijas nozīme    12
2.2.  Saskarsme    15
2.3.  Prece un tās kvalitāte    16
2.4.  Klientu vajadzības    18
2.5.  Informācijas ievākšana    22
2.6.  Konfliktu novēršana    22
3.nodaļa.  Apgrozījuma palielināšanās iespējas    25
4.nodaļa.  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    28
Фрагмент работы

Mūsdienās cilvēki nevar iztikt bez banku struktūras. Tā ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Mēs ejam uz banku ar savām problēmām, meklējam risinājumu. Mēs kā klienti sagaidām, to, ka bankā tiks atrasts pareizais risinājums mūsu problēmai un ieteikts labākais veids kā šo problēmu risināt un kā atvieglot mūsu, kā klientu, dzīvi. Tomēr pastāv dažādi faktori, kas ietekmē mūsu lēmuma pieņemšanas procesu un mūsu, kā klientu, uzvedību.
Bet kā šīs bankas sagaida mūs, kā cenšas rast risinājumu grūtām situācijām. Kā tiek vērtēti, dalīti klienti. Kā cenšas mums palīdzēt un apmierināt mūsu vajadzības. Kā bankas uzzina par mūsu vajadzībām. Lai gan Latvija ir 21. komercbanka, līderpozīcijās noturas tikai dažas. Viena no tām ir Hansabanka. Kur autore arī strādā un saskaras ar klientu vajadzībām, apmierināšanas organizēšanu, vajadzību izzināšanu, dažādo klientu uzvedību konkrētās situācijās. Katru dienu strādājot ar klientiem var novērot viņu uzvedību, kā no kā klienti iespaidojas, kā pieņem lēmumus. Kas apmierina un kas rada neapmierinātības sajūtu. Kā ietekmējās klientu uzvedība, atkarībā no dažādu faktoru ietekmes. Autores mērķis veidojot šo darbu ir izpētīt pircēju uzvedību ietekmējošos faktorus. Lai sasniegtu mērķi ir nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1.Teorētiski pamatot pircēja lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus;
2.Izpētīt pirkuma lēmuma pieņemšanas atšķirības AS Hansabanka segmentētā tirgū;
3.Izpētīt apgrozījuma palielināšanās iespējas AS Hansabanka Ogres filiālē.
Katrs pircējs ietilpst savā noteiktā vecuma, sociālajā grupā, līdz ar to klientu vajadzības ir dažādas, viedokļi, uzskati ir dažādi. Labam bankas darbiniekam jāprot saredzēt šīs vajadzības. Lai gan tas ir grūti, jo ikviens mēs esam atšķirīgi ir noteiktas cilvēku kategorijas, kuras autore šajā darbā izpētīs, ne tikai pēc sociālā, bet arī kā klientu indivīdu. Viens no autores uzdevumiem ir izpētīt noteiktu kategoriju klientūru, kā iedalās viņu izvēlētie produkti un pēc kādiem kritērijiem viņi izvēlas un kā darbinieki spēj palīdzēt klientam izzināt viņa vajadzības un apmierināt tās.
Katru dienu AS Hansabanka Ogres filiāle iegriežas desmitiem cilvēku, kas nāk ar noteiktu mērķi, bet ne visi aizejot ir apmierināti, kāpēc tā, to autore centīsies noskaidrot šajā darbā. Kas ietekmē šo pircēju uzvedību, kāpēc klients rīkojās tā un ne savādāk? Uz šiem daudzajiem jautājumiem autore centīsies rast atbildes šajā studiju darbā. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1122027
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация