Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:452272
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Mārketinga pasākumu komplekss    5
1.1.  Mārketinga kompleksa galvenie elementi    5
2.  Sadales kanāli un produktu pārvietošana    7
  Sadale    7
  Sadales kanālu līmeņi un veidi    7
  Sadales kanālu funkcijas un plūsmas    9
  Sadales kanālu organizēšana un darbība    11
  Lēmumu pieņemšana par sadales kanālu veidošanu    14
  Pircēju vajadzību analīze    14
  Mērķu un ierobežojumu noteikšana    14
  Kanālu galveno alternatīvu noteikšana un vērtējums    14
  Sadales kanālu vadīšana    16
  Kanālu dalībnieku atlase    16
  Kanāla dalībnieku apmācība    17
  Kanāla dalībnieku motivēšana    17
  Kanāla dalībnieku novērtēšana    17
  Kanāla sistēmas pārveidošana    18
  Preču pārvietošana    18
  Mazumtirdzniecība    19
  Mazumtirdzniecības vispārējs apraksts    19
  Mazumtirdzniecības jēdziens    20
  Mazumtirdzniecībā visplašāk sastopamie uzņēmumu veidi    20
  PKS „Straupe”    21
  Mārketinga kompleksa elementi PKS „Straupe”    22
  Sadale PKS „Straupe”    24
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Фрагмент работы

Darbs rakstīts par sadali kā mārketinga kompleksa elementu. Šī tēma ir aktuāla no vairākiem skatu punktiem. Sadale ir viens no svarīgākajiem faktoriem mārketingā. Uzņēmums ražo preces vai pakalpojumus, ir arī potenciālie pircēji, tomēr precei vēl ir jānokļūst pie pircēja vai arī pircējam pie preces. Tādēļ ir jāizlemj, kādi būs sadales kanāli un vai tiks izmantoti starpnieki, jo tie veicina abu pušu “satikšanos”. Uzņēmuma uzdevums ir piedāvāt pircējām īsto preci īstajā laikā un vietā, un par viszemākajām izmaksām. Kādas būs šīs izmaksas ļoti daudz ir atkarīgs tieši no starpniekiem un sadales kanāliem, tādēļ lēmumu par tiem jāpieņem kontekstā ar mārketinga mērķi un stratēģiju. Tēma ir aktuāla arī pircējam, jo no sadales kanālu starpniekiem un to skaita ir atkarīga preces kvalitāte un cena.
Tēmas aktualitāti ietekmē faktors, ka šobrīd valsts un uzņēmumi ir nonākuši krīzes situācijā. Tieši šis faktors būtiski ietekmējis arī sadales kanālu dalībnieku darbību. Tiem pastāvīgi jāmeklē kompromiss starp vēlmi kvalitatīvi aplapot klientus un vēlmi paaugstināt cenas, peļņas gūšanas nolūkā. Tādēļ ir svarīgi apskatīt jautājumus, kas skar sadales darbību uzņēmumos, jo tā var nodrošināt lielākas tirgus daļas aptveršanu esošajā tirgū vai padarīt pieejamu jaunu tirgu. Sadales kanāla izvēle ir grūts jautājums, jo ražotājs nevar paredzēt potenciālo pircēju reakciju.
Darba mērķis ir izpētīt sadali kā mārketinga kompleksa elementu.
Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi :
1.izpētīts mārketinga pasākumu komplekss,
2.izpētīti sadales kanāli un to veidi,
3.analizēta sadales kanālu darbība,
4.izvērtēta mazumtirdzniecības darbība,
5.aplūkots konkrēts uzņēmums un sadales pasākumi tajā,
6. izstrādāti priekšlikumi sadales kanālu darbības uzlabošanai. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация