Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:456150
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Ar katru gadu palielinās to kompāniju skaits, kas izmanto tiešā mārketinga paņēmienus, lai paaugstinātu pircēju lojalitāti, palielinātu preču apgrozījumu un attiecīgi ieņēmumus, kā arī piesaistītu jaunus klientus. Ļoti populāra starp kompānijām kļuva komerciālo ziņojumu sūtīšana ar pasta un e-pasta palīdzību. Ar dažādiem tiešā mārketinga veidiem mēs satopamies sēžot mājas pie televizora (televeikali, pasta katalogi ar precēm), strādājot darbā (telemārketings jeb mārketings pa telefonu), izmantojot Internetu (mājas lapas, e-veikali) utml. Liekas, ka kompānijas jau izmanto visus iespējamus līdzekļus mērķa auditorijas sasniegšanai.
Tiešā mārketinga tirgus turpina strauji attīstīties, uzlabojot un papildinot kontaktēšanas līdzekļus ar klientiem. Tomēr pavisam nesen Latvijas tirgū parādījās vēl viens netradicionāls tiešā mārketinga veids, kurš, salīdzinot ar pārējiem tiešā mārketinga veidiem ir diezgan konkurētspējīgs un efektīvs. Tas ir mobilais mārketings, kas jau sen ieguva savu popularitāti Eiropas valstīs, un jau tiek izmantots sākot ar 1992. gadu. Tieši šajā gadā tika nosūtīts pirmais SMS ziņojums no Interneta uz mobilo telefonu Lielbritānijā. Latvijā šīs tiešā mārketinga veids tikai sāka attīstīties un pagaidām neliels kompāniju skaits pielieto šo līdzekļi kontaktēšanai ar saviem klientiem, mērķauditoriju. Ievērojot to, ka mobilo telekomunikāciju pakalpojumus izmanto vairāk nekā puse jeb 52.5% Latvijas iedzīvotāju, bet pagājušajā gadā Latvijā mobilo telekomunikāciju abonentu skaits palielinājies par aptuveni trešdaļu un gada beigās sasniedzis 1 217 miljonus, šīm mārketinga veidam ir redzamas straujas attīstības tendences tuvākajā nākotnē.
Kas tas ir – „mobilais mārketings”?

Tas ir reklāmas un mārketinga instruments, kas piedāvā patērētājam reklāmu ar SMS - īsā teksta sūtījuma veidā, kurš tiek nosūtīts uz mobilo telefonu.
Tā ir jaunāko elektroniskās un mobilās komercijas metožu kombinācija, kas pielieto Interneta plašu izplatīšanu un strauju mobilo komunikāciju tirgus attīstību.
Tā ir iespēja fokusēti izvēlēties patērētāju un pielietot visīsāko ceļu ziņojuma nosūtīšanai.
Tas ir jauns reklāmas un mārketinga instruments, kas papildina tradicionālās un on-line metodes.
Šāda veida reklāma tiek izplatīta ar patērētāju piekrišanu uz ziņojumu saņemšanu, kas, savukārt, vērojami paaugstina tas efektivitāti.

Komerciālie mobilie sūtījumi, bāzētie uz SMS – tehnoloģijām, var tikt izmantoti kombinācijā ar citiem medija - kanāliem: SMS un Internets, SMS un televīzija, SMS un elektroniskais pasts.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация