Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:461802
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  SIA „Lattelecom” vēsture, struktūra, mērķi un stratēģijas    6
1.1.  Vēsture    6
1.2.  SIA „Lattelecom” īpašuma struktūra    7
1.3.  SIA „Lattelecom” grupas uzņēmumi    7
1.3.1.  Lattelecom BPO    7
1.3.2.  Lattelecom Technology    8
1.3.3.  BDA    8
1.3.4.  Citrus Solutions    8
1.4.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    8
2.  Lattelecom piedāvātie pakalpojumi    10
2.1.  Privātpersonām    10
2.2.  Uzņēmējiem    10
2.3.  Virszemes televīzija    11
2.3.1.  Par Virszemes televīziju    11
2.3.2.  Virszemes televīzijas priekšrocības un trūkumi    11
2.3.3.  Virszemes televīzijas izmaksas    12
2.3.4.  Pakalpojuma „Virszemes televīzija” mērķa auditorija    13
3.  Sabiedriskās domas veidošana un attīstīšana    14
3.1.  Sabiedriskās domas būtība    14
3.2.  Sabiedriskās domas veidošanas mērķi un stratēģijas    14
3.3.  Sabiedriskās domas veidošanas metodes    16
3.4.  Sabiedriskās domas priekšrocības un trūkumi    16
4.  Sabiedriskās domas veidošana un attīstīšana SIA „Lattelecom”    18
4.1.  Uzņēmuma zīmola maiņa    18
4.2.  Lattelecom grupas uzņēmumu zīmoli    19
4.3.  Lattelecom pakalpojuma „Virszemes televīzija” sabiedriskā doma    20
4.4.  SIA „Lattelecom” tēla veidošana    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Фрагмент работы

Ievads
Latvijas sabiedrība kopumā ir ļoti dažāda, jo katrs cilvēks ir individualitāte – ar savām domām un uzskatiem -, tāpēc katram uzņēmumam sabiedriskās domas veidošanas un attīstīšanas pasākumi ir smags pārbaudījums. Šajā gadā arī SIA „Lattelecom” uzsāka kampaņu, kuras mērķis ir informēt cilvēkus par šī uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem.
Darba mērķis ir izpētīt sabiedriskās domas veidošanas paņēmienus, kurus izmanto SIA „Lattelecom”, lai popularizētu savus pakalpojumus un pozicionētu tos kā inovācijas.
• Apzināt SIA „Lattelecom” mērķus un stratēģijas;
• Iepazīties ar SIA „Lattelecom” piedāvātajiem pakalpojumiem;
• Izpētīt sabiedriskās domas veidošanas un attīstīšanas priekšrocības un trūkumus, mērķus un metodes;
• Izpētīt kādus paņēmienus izmanto SIA „Lattelecom”, lai veidotu sabiedrisko domu par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem.
Darbā tiks izmantotas gan teorētiskās, gan empīriskās metodes, ar kuru palīdzību tiks izdarīti secinājumi par SIA „Lattelecom” sabiedriskās domas veidošanas pasākumiem gan apkopojot statistikas datus, gan paša uzņēmuma sniegto informāciju.
Tiks apkopota teorētiska informācija, lai izprasu sabiedriskās domas veidošanas būtību. Tas ļautu izdarīt secinājums par to cik efektīvi SIA „Lattelecom” to izmanto praksē.
Rakstot šo darbu, plānoju izmantot mārketinga teorijas literatūru, kā arī interneta resursus, kur, balstoties uz SIA „Lattelecom” sniegto informāciju, tiks izdarīti secinājumi par šo uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem.

1. SIA „Lattelecom” vēsture, struktūra, mērķi un stratēģijas
Lattelecom ir lielākais elektronisko pakalpojumu sniedzējs Latvijā. SIA Lattelecom ir dibināta 1994.gadā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация