Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:473750
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas paņēmieni, interneta reklāma, e-komercija    4
1.1.  Reklāma un interneta reklāma    4
1.1.1.  Reklāmas veidi    4
1.1.2.  Reklāmas paņēmieni    5
1.1.3.  Reklāma Internetā un tās priekšrocības.    7
1.2.  Internets un tā iespējas    10
1.2.1.  E-komercija un e-komercija sociālajos tīklos    10
1.2.2.  Mājas lapa kā reklāmas instruments    13
2.  „Simple Bike Store” reklāmas analīzes rezultāti    17
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    17
2.2  Par veikalu „Simple Bike Store”    18
2.3.  Pētījuma rezultāti    18
2.3.1.  Mājas lapas kā reklāmas instrumenta analīze    19
2.3.2.  „Simple Bike Store” „Facebook.com” lapas analīze    23
2.3.3.  „Simple Bike Store” „Twitter.com” konta analīze    25
2.4.  Rezultātu interpretācija    28
2.4.1.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – vizuālā noformējuma interpretācija    28
2.4.2.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – sniegtās informācijas interpretācija    30
2.4.3.  Kopsavilkums    32
3.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
4.  Pielikumi    35
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu „SIA „Baltic Bicycle Distribution” veikala „Simple Bike Store” reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. Teorijā pastāv ļoti daudzi reklāmas paņēmieni, taču biežāk izmantotie un efektīvākie ir: atkārtošana, apgalvojums, asociāciju veidošana, sekošana vairākumam, pārdošanas veicināšana, USP, pirms un pēc, sell the extreme, slavenību izmantošana reklāmā, salīdzināšana, jaunumu izmantošana reklāmā un cilvēku faktors.
2. Interneta reklāmai ir vairākas priekšrocības, taču svarīgās no tām ir zemās izmaksas, operativitāte un lielais informācijas apjoms potenciālajiem klientiem.
3. Mūsdienās interneta reklāma ir kļuvusi par vienu no straujāk augošajiem produktu un pakalpojumu reklamēšanas veidiem.
4. Pēdējo gadu laikā sociālo tīklu lietošana ir palielinājusies, un lielu popularitāti tie ir ieguvuši tieši e-komercijā, turklāt tie paver plašas reklāmas iespējas.
5. Par pamatu teorētiskajai daļai galvenokārt tika izmantotas D. Patena un E. Turbana grāmatas.
6. Pētījuma rezultātā noskaidrojās, ka mājas lapas un sociālo tīklu vizuālais noformējums un informācija ir savā starpā saskaņoti un veido kopīgu stilu.
7. „Simple Bike Store” mājas lapā izmanto salīdzinoši maz reklāmas paņēmienus (apgalvojumu, salīdzināšanu, USP), atšķirībā no sociālajiem tīkliem, kuros tiek izmantoti ļoti daudzi reklāmas paņēmieni: sekošana vairākumam, apgalvojums, USP, humors, sell the extreme, cilvēku faktors, pirms un pēc, kā arī pārdošanas veicināšana un jaunumu izmantošana reklāmā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1347959
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация