Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:477933
 
Оценка:
Опубликованно: 07.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Marketinga būtība    5
  Mārketinga stratēģija    7
  Stratēģijas struktūra    9
  Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle    10
  Mārketinga stratēģijas plāna izveide    16
  Mārketinga stratēģija atsevišķo produkta dzīves posmos    18
  Uzņēmuma stratēģiskās planošanas teorētiskie aspekti    19
  Uzņēmuma WPS vispārējs raksturojums    21
  Uzņēmuma WPS SVID analīze    22
  Uzņēmuma WPS mārketinga vadīšana    23
  Uzņēmuma WPS stratēģijas    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mārketings – ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
2. Konkurences apstākļos konkurētspējas mērķtiecīgas paaugstināšanas, ka arī veiksmīgas mārketinga programmas izstrādāšanas un īstenošanas pamatnosacījums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības vispusīgi pamatotas stratēģijas izstrādāšana un tās prasmīga īstenošana.
3. "WPS” ir uzņēmums ar skaidri izstrādātiem mērķiem, stratēģiju un nākotnes attīstības perspektīvām farmācijas jomu pasaulē.
4. Šobrīd "WPS” ieņem līdera pozīciju tirgū, kuru arī cenšas saglabāt, ieviešot jaunus produktus tirdzniecībā, uzlabojot apkalpošanas līmeni un modernizējot tehnoloģijas.
5. Pašlaik uzņēmums spēj izmantot savai attīstībai par labu pasaule pastāvošo nelabvēlīgo situāciju. Pieprasījums pēc farmacijas produktiem ir pieaudzis.
6. "WPS” konkurētspējīgo priekšrocību tirgū palīdz radīt, pirmkārt, jau zīmola atpazīstamība pasaulē un, otrkārt, tā ilglaicīgā un starptautiskā pieredze, kas klientos rada uzticības sajūtu.

Priekšlikumi
1. Izstrādāt un ieviest klientu attiecību menedžmenta sistēmu (Customer Relationships Management), kas ļautu attīstīt un pilnveidot klienu apkalpošanu uzņēmumā.
2. Attīstīt darbinieku prasmes un iemaņas projektu vadībā, motivējot tos būt aktīvākiem un uzņemties atbildību vadot dažādus projektus.
3. Motivēt uzņēmuma vidējā līmeņa darbiniekus vairāk orientēties nevis uz ikdienas procesu koordinēšanu, bet gan uz uzņēmuma attīstību jaunu produktu ieviešanā, procesu optimizācijā.
4. Censties darbinieku labās idejas ne tikai izpaust vārdos, bet arī realizēt darbos.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация