Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:486803
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa    8
1.1.  IMK sastāvdaļas un to funkcijas    8
1.2.  Reklāma kā IMK sastāvdaļa    12
1.3.  Reklāma kā ietekmēšanas līdzeklis    15
2.  Reklāmas kampaņas plānošana, organizēšana    19
2.1.  Reklāmas vēstījuma izstrāde    21
2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    22
3.  BA Turība, RISEBA, Banku augstskolas piedāvātās studiju programmas    26
4.  Empīriskā pētījuma metodoloģijas apraksts    33
5.  Augstskolu mājaslapu salīdzinājums    35
6.  Reklāmas ietekme uz Uzņēmējdarbības studiju programmas izvēli    38
7.  BA Turība, RISEBA, Banku augstskolas Komunikācijas daļas reklāmas kampaņu izvērtējums no IMK teorijas viedokļa    50
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Secinājumi
Darba noslēgumā autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Darba tēma liekas aktuāla, jo 12.klašu absolventiem vienmēr ir svarīgs augstskolas izvēles jautājums.
2. Pamatojoties uz veiktās anketēšanas rezultātiem, darba autore secināja, ka tomēr augstskolu reklāma iedarbojas uz reflektentiem, galvenokārt neapzināti.
3. Augstskolas katru gadu izstrādā reklāmas kampaņas potenciālo studentu piesaistei.
4. IMK ir nozīmīgs mārketinga līdzeklis, kas ne tikai ar zinātniski teorētisku pieeju, izmantojot un veiksmīgi integrējot visus komunikācijas līdzekļus un saskaņojot tos ar mārketinga mikss elementiem, komunicē ar mērķauditoriju, bet arī ar radošu pieskaņu veiktas mārketinga darbības, kas uzņēmumiem palīdz virzīt produktu tirgū. Un reklāma ir spēcīgs tās elements, kas ar bezpersoniskas komunikācijas palīdzību informē sabiedrību un mudina uz rīcību;
5. Augstskolas savā darbībā cenšas izmantot pēc iespējas vairākus mārketinga komunikācijas elementus, kā arī, lai sasniegtu lielāku efektivitāti un labākus rezultātus – integrēt tos savā starpā, un IMK pielietojums vislabāk vērojams ikgadējās reklāmas kampaņās;
6. 2010./ 2011.g. rīkotajās reklāmas kampaņās tika izmantotas visas IMK sastāvdaļas – reklāma, sabiedriskās attiecības, personiskā pārdošana, tiešais mārketings un pārdošanas veicināšana, kuras tika integrētas savā starpā. Un nevar nodalīt, kura no tām tika iesaistīta visaktīvāk, jo tās, savstarpēji pārklājoties, nodeva ziņojumu ar dažādu elementu palīdzību;
7. Kampaņā reklāmas ideja tika labi izstrādāta, veiksmīgi izplānota un saskaņota ar pakalpojuma būtību. Kopumā tās mērķi arī tika sasniegti un liela sabiedrības daļa atcerējās dažādus reklāmas veidus, tomēr aptaujas rezultāti parādīja, ka daļu tā nesaistīja un nemudināja uz rīcību;
8. Kampaņas ietvaros no IMK elementiem reklāma tika vislabāk uztverta, un tas pierāda, ka reklāmai kā IMK elementam tajā bija liela nozīme, un sabiedrībā reklāmai joprojām tiek pievērsta liela uzmanība;
9. Vispamanītākais reklāmas veids kampaņas ietvaros bija TV klips, kas tika visvairāk akcentēts, un piesaistīja plašas dažāda vecuma auditorijas uzmanību, koncentrējoties tādos medijos kā televīzija un kinoteātris;
10. Kaut arī reklāma šajā kampaņā bija tikai viens elements, tai bija liela nozīme sabiedrības informēšanā par produktu, kā arī motivēšanā to iegādāties, kas arī ir reklāmas uzdevums IMK ietvaros.

Priekšlikumi
Balstoties uz pētījumā veiktajiem secinājumiem, autore izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Pamatojoties uz IMK izmantošanas nepieciešamības aktivizēšanos, turpināt augstskolām kampaņās integrēt mārketinga komunikācijas elementus, un vairāk akcentēt personisko pārdošanu un tiešo mārketingu. Personiskās pārdošanas ietvaros uzlabojot un akcentējot konsultantu darbu, savukārt tiešā mārketinga aktivitātes papildinot ar e-pastu un uzlabojot I-bankas darbību;
2. Ietvert kampaņās alternatīvā mārketinga elementus, kā, piemēram, „partizānu mārketingu”, tādējādi veidojot saistošāku ziņojumu, izceļoties konkurentu vidū un motivēt jauniešus kļūt par konkrētās augstskolas studentu;
3. Lai interneta banneri piesaistītu vairāk uzmanības un motivētu uz rīcību, augstskolu mājas lapas informāciju, lai uzklikšķinot uz bannera un ienākot bankas mājas lapā, klients varētu ne tikai iegūt nepieciešamo informāciju par pakalpojumu, bet arī uzzināt par visām pārdošanas veicināšanas aktivitātēm un atrast visas attiecīgās kampaņas reklāmas.

Turpmāk iesākto pētījumu ir iespējams turpināt, jo IMK pielietojums katrā kampaņā ir atšķirīgs, un pētot IMK elementu izmantošanu, var padziļināti skatīties cita elementa aktivitātes un nozīmi kampaņas ietvaros, integrējoties ar pārējām IMK sastāvdaļām, tādējādi varētu pārbaudīt izpētīt arī augstskolu reklāmas kampaņu darbību ilgtermiņā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация