Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:500288
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Reklāma    6
1.2.  Pārliecinošā komunikācija    12
1.3.  Vērtēšana kā informācijas apstrādes posms    19
2.  Pētījums    21
2.1.  RSEBAA raksturojums    21
2.2.  RSEBAA drukāto reklāmas materiālu analīze    22
2.3.  Pētījuma objekta un metodes raksturojums    25
2.4.  Fokusgrupas intervijas rezultātu analīze un interpretācija    26
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
  Pielikumi    35
Фрагмент работы

Ar vien vairāk pieaug konkurence starp augstskolām. Tās cenšas piesaistīt ar vien jaunus studentus. Augstskolu reklāmas materiāli ir viens no šiem līdzekļiem. Svarīgi, lai reklāmas materiāli būtu kvalitatīvi un atbilstu mērķauditorijas, šajā gadījumā vidusskolēnu, prasībām. Drukātie reklāmas materiāli ir efektīgs reklāmas līdzeklis, tajā pat laikā ar salīdzinoši zemām izmaksām. Lielu popularitāti ir ieguvusi Latvijas izglītības izstāde Skola, kas katru gadu pulcē neskaitāmu daudzumu vidusskolēnu, kas interesējās par izglītības iespējām Latvijā un pasaulē. Augstskolu drukātie materiāli ir tas, ko vidusskolēni pārnes mājās no izstādes. Tajos ir jābūt visai nepieciešamai informācijai par augstskolu, piedāvātajām programmām un ārpusskolas nodarbībām. Reklāmas materiāliem ir jābūt arī vizuāli pievilcīgiem un jāprezentē augstskolas tēls. Ņemot vērā, ka liela daļa vidusskolēnu parasti vēl nav izlēmuši par nākamo profesiju, iespējams tieši augstskolu reklāmas materiāli var nospēlēt galveno lomu lēmuma pieņemšanā.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot vai RSEBAA reklāmas materiāli atbilst vidusskolēnu prasībām. Darba uzdevums ir iepazīties ar dažādu autoru literatūru par reklāmas jēdzienu un veidiem, kā arī par cilvēku informācijas apstrādes īpatnībām, kas liek pieņemt lēmumus. Pētījuma objekts ir 10 vidusskolēni, ar fokusgrupas intervijas palīdzību, darba autors, kā viņi vērtē RSEBAA drukātos reklāmas materiālus.
Darba analīzei autore izmanto literatūru, kurā aprakstītas dažādas reklāmas definīcijas, piemēram, Mārtiņa Veides grāmata „Reklāmas Psiholoģija” Pamelas Odihas grāmata „Advertising in Modern & Postmodern Times”, Georga Stražnova grāmata „Reklāma praktiskajā biznesā”, kurā aprakstīti dažādi reklāmas veidi. Ar pārliecinošās komunikācijas teorijas Informācijas detalizētas apstrādes modeli autore iepazinās Džiemsa Dilarda grāmatā „The Persuasion Handbook. Development in Theory and Practise”, Čarlesa Larsona grāmatā „Persuasion: Reception and Responsibility”, kā arī Daniela Okīfes grāmatā „Persuasion Theory and Research” un Džona Ošaugnesija grāmatā „Persuasion in Advertising”. Laila Borna grāmata „Psiholoģija: izturēšanās un tās konteksts” skaidro dažādos cilvēki uzturēšanās motīvus, kas var būt noteicošie lēmumu pieņemšanas brīdī.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1114795
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация