Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:508349
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Izvēlētā uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Uzņēmuma mārketinga vides analīze    4
2.2.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte    6
3.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    7
3.1.  Aptaujas anketu rezultāti un to analīze    8
3.2.  Klientu kvalitatīva apkalpošana    15
4.  Organizācijas aptverto tirgus segmentu analīze    17
5.  Konkurences analīze    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Pielikums    25
  Izmantoto avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Lai jebkurš uzņēmums veiktu sekmīgu darbību ir jāveido, jāizprot un jākontrolē uzņēmuma iekšējā vide. Iekšējā vide ir līdzvērtīgi svarīga kā uzņēmuma ārējā vide, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek lēmumu pieņemšana.
Ietekmīgākais mikrovides faktors, kas ietekmē visu lēmumu pieņemšanu ir pats uzņēmums. Uzņēmuma vadība izstrādā un nosaka stratēģiskos plānus un mērķus, kā arī veido uzņēmuma iekšējo politiku un apstiprina projektus. Uzņēmuma vadība nodarbojas ar uzņēmuma menedžmentu – kontrolē uzņēmuma darbību, pieņem dažādus lēmumus par jaunu darbību uzsākšanu, kā arī ir atbildīga par uzņēmuma finansēm, seko līdzi finansu apritei, meklē efektīvus veidus kā uzlabot uzņēmuma darbību – tirdzniecību, lai piesaistītu iespējami vairāk klientus.
SIA ‘’Pireka” mikrovides ietekmējošie faktori ir:
Pircēji
Piegādātāji
Konkurent
Uzņēmuma mikrovides prioritāte ir pircējs, tāpēc uzņēmuma „sirds” ir mārketings – pircēju vēlmju apzināšana, izpēte un apmierināšana. Tiek ieguldīts liels darbs, lai pētītu, analizētu pircēju vēlmes, kā arī ieguldīts liels darbs, lai piesaistītu pircējus un noturētu viņu interesi. Darba gaitā par pircējiem, to uzvedību un piesaisti pieskaršos arī veicot tirgus izpēti.
Nākošais svarīgais faktors ir piegādātāji. Tiek sekots līdzi piegādātāj firmu sortimentiem, cenu aptaujām. Lai nenokļūtu lielā atkarībā no neliela piegādātāju skaita, lai izvairītos no riska, ka kaut kas no preču sortimenta trūkst, uzņēmums sadarbojas ar vairākiem piegādātājiem. Ir izveidojusies laba sadarbība ar vairāk kā septiņiem piegādātājiem- Kimberly- Clark Professional, Vermop, Vileda, IPC Ready System, Evans Vanodine International, Tenannt, Litava.
Galvenie kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas ar kādām firmām sadarboties ir:
Preces kvalitāte
Cenas
Piegādes termiņi
Ņemot vērā, ka SIA „Pireka” darbojas tirdzniecībā, konkurence ir svarīgs izpētes avots, tādēļ šim mikrovides faktoram darba gaitā būs atsevišķa nodaļa ar izsmeļošāku aprakstu un izpēti.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация