Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:508356
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PĀRTIKAS PREČU IEPAKOJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI LOĢISTIKĀ    4
1.1.  IEPAKOJUMA FUNKCIJAS UN VEIDI    4
1.2.  IEPAKOJUMA REGLAMENTĒJOŠIE NORMATĪVIE AKTI    6
1.3.  IEPAKOJUMA PROCESA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    9
1.4.  IEPAKOJUMA PRASĪBAS PIENA UN OLU PRODUKTU LOĢISTIKĀ    11
2.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOZĪME LOĢISTIKĀ    16
2.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMS    16
2.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMS    19
3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA IZMANTOŠANA LATVIJAS UZŅĒMUMOS    24
3.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    24
3.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    25
3.3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  PIELIKUMS    31
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma rezultātā ir radusies sekojoši secinājumi:
1. Iepakojums tiek iedalīts patērētāja jeb iekšējā un ražošanas jeb ārējā iepakojumā. Patērētāja iesaiņojums sekmē preču virzību un to realizāciju tirgū, bet loģistikas darbībā svarīgāks ir ārējais iesaiņojums, kuru dēvē arī par ārējo transportēšanas taru.
2. Iepakojuma klasifikāciju, ražošanu, pārstrādi un izplatīšanu, kā arī obligātās nekaitīguma prasības materiāliem, kas paredzēti saskarei ar pārtiku, tiek reglamentētas ar vairākiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
3. Iepakojuma procesu ietekmē sekojoši finanšu ierobežojumi un darbības rezultāti - iepakojuma ražošanas izmaksas; loģistikas izmaksu ekonomija; zaudējumi no bojājumiem fiziskas sadales procesā un to minimizēšana; zaudējumi no patērēšanas un neatbilstība mārketinga prasībām un to minimizēšana.
4. Iepakojuma industrijas attīstību ietekmē gan tehnoloģiskais progress, patērētāju prasības, gan arī ekonomiskā situācija pasaulē.
5. Loģistikā iepakojums tiek izmantots viena produkta vai vienveidīga produkta iepakošanai, kas ir līdzīgi pēc primārā iepakojuma formas, augstuma.
6. Piena produktu primārais iepakojums ir polipakas, parastā kartona paka, kā arī ar paka korķīti un pudeles.
7. Iepakojums sadārdzina produkta gala cenu, tādēļ liela daļa pircēju izvēlas lētāko variantu – polipakas.
8. Veiktajās aptaujās respondenti norādīja, ka ļoti svarīga ir tieši primārā iepakojuma izturība.
9. Visbiežāk konstatētās problēmas – nav hermētiski noslēgti piena produktu primārie iepakojumi. Ievietojot sekundārajā iepakojumā, ne vienmēr tiek nodrošināts primāro iepakojumu nekustīgums.
10. Olu iepakojumam – nepareizi sakraujot paletēs olu kastes, tās var deformēt, ka rezultāta sabojāt arī primāro iepakojumu.
11. Loģistikas procesā ne vienmēr tiek ievērots princips, ka nedrīkst uz olu kastēm likt smagas preces.
12. Ir izveidota Latvijas Iepakotāju asociācija, kas informē ražotājus par aktualitātēm normatīvajos aktos, jaunumiem iepakojuma industrijā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация