Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:509741
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Ja vadītājs vēlas izpildīt savus pienākumus pilnībā un tādējādi nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu un veiksmīgu darbību nākotnē, viņam ir rūpīgi jāuzrauga tā darbības vide. Šāda kontrole un analīze ir būtiska, ja firma vēlas paredzēt izmaiņas un pārvērst tās par priekšrocībām, par mārketinga iespējām tā vietā, lai šīs izmaiņas pārsteigtu firmu nesagatavotu. Duglas Brovnlijs ir izdalījis šekojošus ieguvumus no mārketinga vides vērtējuma:
1. Pieaug vadītāju sapratne par gaidāmajām izmaiņām.
2. Paaugstinās stratēģiskās plānošanas un lēmumu pieņemšanas efektivitāte.
3. Lielāka efektivitāte valdības un likumdošanas jautājumos.
4. Informatīvāka un vērtīgāka industrijas un tirgus analīze.
5. Uzlabojas ārzemju biznesa sasniegumi.
6. Uzlabojumi resursu asignējumā.
7. Efektīvāka kompānijas politikas parādīšanās publiskajā forumā.
Mārketinga kompleksa elementi ar pircēju izdevīgumu un gandarījumu ir saistīti tādā ziņā, ka ja kaut viens no šiem elementiem iztrūks vai nebūs pircējam pieņemams, pircējs jutīsies apgrūtināts. Ja produkta cena būs pa augstu, pircējam būs jāiztiek ar mazāku produkta daudzumu, tādējādi pilnībā neapmierinot savas vajadzības. Ja problēmas būs ar produkta izplatīšanu, tad vai nu pircējam būs jāmeklē produkts, jo tas nebūs pieejams tirdzniecības vietās, vai arī tirdzniecības vietā nonāks nekvalitatīvs produkts, kas neatbildīs pircēja vēlmēm. Tāpat arī bez produkta reklāmas kampaņām cilvēki neuzzinās par tā esamību. Ja produkts netiks ražots atbilstoši mārketinga pētījumos iegūtajiem datiem, patērētājiem viņš nepatiks, nebūs ērts vai arī vajadzīgs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация