Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:511721
 
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Preces un uzņēmuma īss apraksts    4
2.  Makrovides analīze    6
2.1.  Dedemogrāfiskais stāvoklis    6
2.2.  Ekonomiskais stāvoklis    8
2.3.  Dabas vide    11
2.4.  Zinātne un tehnoloģijas attīstība    12
2.5.  Politiskā vide    12
2.6.  Kultūras un sociālā vide    13
3.  Mikrovides analīze    13
3.1.  Piegādātāji    13
3.2.  Starpnieki    14
3.3.  Pircēji    14
3.4.  Konkurenti    15
4.  Nozares analīze    15
4.1.  Portera piecu spēka modelis    16
5.  Konkurences analīze    19
5.1.  Vispārēja konkurences analīzes metode    19
6.  Ārējās vides iespēju un draudu ietekmes analīze uz uzņēmumupielietojot SVID tabulu    20
7.  Uzņēmuma portfeļanalīze    27
8.  Tirgus segmenta pievilcības novērtējums    32
9.  Mērķa tirgus noteikšana    34
10.  Preces pozicionēšana tirgū    37
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Literatūras saraksts    42
Фрагмент работы

Pastāvīgajā darbā tiek aprakstīta A/S „Cēsu alus”. Mūsdienā grūti pat iedomāties uzņēmumu, kurš mērķē uz tirgus līdera pozīciju vai ilgu un veiksmīgu darbošanos tirgū, bez savas mārketinga nodaļas. Taču ne vienmēr šis nodaļas strādā veiksmīgi. Bieži vien gadās, ka prece, kura ne kvalitātes, ne cenu ziņā, nav sliktākā par konkurentiem tā arī neieguva popularitāte, vai arī šodienas līderis rīt ir apsteigts ar konkurentu, kur vakar tikai parādījās tirgū.
Līdz ar to var izdarīt secinājumu, ka modernā pasaulē neviens uzņēmums nevar cerēt uz stabilu pozīciju tirgū bez rūpīgi pārdomāta mārketinga. Attīstoties tehnoloģijām un sabiedrības zināšanas līmenim, tieši mārketings kļūst par to ieroci, ar kuru var vinnēt konkurēt cīņā.
Mārketings, ir sarežģīta darbība, kura sastāv no vairākām sastāvdaļām, no kuriem viena no svarīgākiem ir tirgus un uzņēmuma pētījums.
Šī darba galvenais mērķis: izmatojot teorētiskas zināšanas paveikt mārketinga pētījumu uzņēmumam A/S „Cēsu alus”, lai noskaidrotu tas vietu tirgū, ka arī piedāvāt savu risinājuma variantu iespējamām problēmām.
Mērķu sasniegšanai bija izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Veikta makro un mikro vides analīze, nozares analīze un konkurences analīze (Portera piecu spēka modelis)
Novērtēta tirgus ietilpība;
veikta uzņēmuma analīze, pielietojot SVID tabulu.
veikta uzņēmuma portfeļa analīze, pielietojot Bostonas Konsultanta grupas matricu un General Elektric matricu.
tika sniegti ieteikumi par uzņēmuma tirgzinības stratēģijām.

Pētījumā ir iekļauts 10 uzdevumu atrisinājums, un nobeigumā ir sniegti secinājumi un priekšlikumi. Darbā veiktie uzdevumi atbilst mārketinga stratēģiskās plānošanas procesa elementiem.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi bija jāizmanto dažādus pētījumu metodes: statistisko datu apkopšana, analizēšana, matemātiskie aprēķini utt.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация