-
Kursa darbs. Reklāmu analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma | 4 |
1.1. | Reklāmas vispārīgās prasības | 4 |
1.2. | Reklāmas ietekme uz patērētāju | 5 |
2. | Kompozīcija | 6 |
3. | Krāsa | 9 |
3.1. | Krāsu nozīme reklāmā | 9 |
3.2. | Krāsu kombinācijas | 10 |
3.3. | Krāsu nozīmes un ietekme. | 11 |
4. | Uztvere | 14 |
4.1. | Slieksnis | 14 |
4.2. | Uztveres apjoms | 14 |
5. | Teksts | 16 |
5.1. | Burti reklāmā | 16 |
5.2. | Reklāmas teksta sastāvdaļas | 17 |
6. | Reklāmu analīze | 18 |
6.1. | Reklamētā prece | 18 |
6.2. | Pirmā reklāma | 19 |
6.3. | Otrā reklāma | 20 |
6.4. | Trešā reklāma | 21 |
6.5. | Aptaujas rezultāti | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
Secinājumi.
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat , tādēļ izmantojot kaut mazāko figūru, krāsas traipu, jāapdomā tā iedarbība uz patērētāju. Tomēr nedrīkst aizmirst arī par kopskatu.
Veidojot šīs trīs reklāmas, sapratu , ka ar tik mazām zināšanām un niecīgu pieredzi reklāmas jomā, nav iespējam radīt kaut ko tik pietiekami labu, lai piesaistītu patērētājus. Iespējams, šīs reklāmas var tikt novērtētas kursa darba izstrādei, bet nedomāju, ka ar tām ir iespējam pārdot.
Varbūt manis izvēlētais produkts – snovborda dēlis, bija pārāk sarežģīts, jo nespēju piepildīt visas idejas, kas bija manā galvā. Bija grūti atrast un pielietot tādus efektus, kas raksturotu šo preci.
Visas reklāmas centos izveidot pēc iespējas nepārspīlētas un ar lakoniskiem tekstiem, jo personīgi mani nomāc pārblīvētas reklāmas.
Rakstot kursa darbu un veidojot reklāmas saskāros ar dažām problēmām, kuām par iemeslu bija skolas datoru. Manuprāt, lai izveidotu skaistākas reklāmas, nepietiek tikai ar Microsoft Word standarta burtu fontiem, bet vajadzētu lejuplādēt jaunus interesantu. Lai to izdarītu, ir daudz vienkāršu iespēju. Pēc manām domām šie standartizētie fonti reklāmu padara neizteiksmīgu.
Šis bija lielisks treniņš eksāmenam, jo beidzot bija jāveido īstas reklāmas ar īstiem noteikumiem un analīzi.
…
Ievads.…………………………………………………………………………….3. lp. 1. Reklāma………………………………………………………...………………4. lp. 1.1. Reklāmas vispārīgās prasības………………………………………………4. lp. 1.2. Reklāmas ietekme uz patērētāju………………………………...………….5. lp. 2. Kompozīcija…………………………………………………………………….6. lp. 3. Krāsa………………………………………………………………………...….9. lp. 3.1. Krāsu nozīme reklāmā.……………………………………………………..9. lp. 3.2. Krāsu kombinācijas……………………………………………………….10. lp. 3.3. Krāsu nozīmes un ietekme.………………………………………..………11. lp. 4. Uztvere.……………………………………………………………………..…14. lp. 4.1. Slieksnis.……………………………………………………..……………14. lp. 4.2. Uztveres apjoms.……………………………………..……………………14. lp. 5. Teksts.…………………………………………………………………………16. lp. 5.1. Burti reklāmā.………………………………………………...……………16. lp. 5.2. Reklāmas teksta sastāvdaļas.………………………………………………17. lp. 6. Reklāmu analīze.………………………………………………………………18. lp. 6.1. Reklamētā prece.………………………………………..…………………18. lp. 6.2. Pirmā reklāma………………………………………………..……………19. lp. 6.3. Otrā reklāma.………...…………………………….........…………………20. lp. 6.4. Trešā reklāma.……………………………..………………………………21. lp. 6.5. Aptaujas rezultāti.…………………….……………………………………23. lp. Secinājumi…………………………………………………..……………………24. lp. Izmantotā literatūra………………………………………..…………..…………25. lp. Pielikumi…………………………………………………..…………………..…26. lp.
Pielikumu nav.
- Kursa darbs. Reklāmu analīze
- Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
- Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Реферат для университета26
Оцененный! -
Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Реферат для университета22
Оцененный! -
SIA "Rīgas zieds” mārketinga darba analīze
Реферат для университета20
-
SIA ‘’Atoloja’’ produktu tirgus analīze
Реферат для университета23
Оцененный! -
Uzņēmuma "Ripo" mārketinga darbības analīze
Реферат для университета26
Оцененный!