Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:540367
 
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma un reklāmas aģentūras    4
1.1.  Reklāmas būtība    4
1.2.  Reklāmas aģentūru attīstība    4
1.3.  Reklāmas aģentūra    5
1.4.  Reklāmas aģentūru veidi    8
2.S  tarptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā    10
2.1.  Pasaules vadošās starptautiskās reklāmas aģentūras    10
2.2.  Starptautisko reklāmas aģentūru pārstāvniecības Latvijā    10
2.3.  Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Фрагмент работы

1.Reklāma un reklāmas aģentūra.
1.1.Reklāma.
Lai arī reklāmas jēdziens autores izpratnē ir pārāk plašs un sarežģits, lai iezīmētu nieka rindkopu, visai nepilnīgai šī jēdziena izpratne, tas radīs pilnīgāku sajūtu. Un jāatzīst, ka ir atrodamas neskaitāmas definīcijas, kas paskaidro, kas ir reklāma, kam tā paredzēta, kāda ir tās loma, autores prāt, vienkāršāk ir pieņemt, ka reklāma ir vēstījums, kas attiecīgi veido noteiktu sabiedrisko domu par precēm, tādēļ tā izraisa noteiktas vajadzības, t.i., tā izveido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēku prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. Iegūto informāciju cilveks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt reklāmā ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāji. Reklāmas būtība slēpjas faktā, ka tai ir jābūt ar ietekmi, bet kā šo ietekmi radīt?! 1
1.2.Reklāmas aģentūru attīstība.
Atbilde meklējama neskaitāmo reklāmas aģentūru darbībā un būtībā. Lai radītu reklāmu, nepieciešams apgūt netikai konkrētu literatūru par reklāmas izveidi, lomu, kā arī izprast patērētāju uzvedību tirgus apstākļos. Reklāmas veidotājam ir jābūt radošam, oriģinālam un ideju pārpilnam, šādus cilvēkus saista viens mērķis veidot reklāmas, reklāmas kampaņas, tādēļ varētu teikt, ka noris to apvienošanās reklāmas aģentūrās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация