Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:540683
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Autore izgāja praksi tūrisma operatorā Novatours    3
  Prakses mērķis    3
  Prakses uzdevumi    3
1.  Uzņēmuma makrovides analīze    4
2.  SIA Novatours komercdarbības raksturojums    7
2.1.  Attīstības stratēģija    7
2.2.  Statūti    7
2.3.  Organizatoriskā struktūra    7
2.4.  Personāls    8
2.5.  Preču un pakalpojumu sortiments    9
2.6.  Operatīvā plānošana    9
2.7.  Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un glabāšana    9
2.8.  Budžeta plānošana    10
2.9.  Tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību    11
2.10.  Konkurētspēja    11
2.11.  Finanšu analīze    12
2.12.  Likviditātes analīze    13
2.13.  Aktivitātes analīze    14
2.14.  Kapitāla struktūras analīze    15
2.16.  Normatīvie akti    18
3.  SIA Novatours mārketinga aktivitātes    19
3.1.  SIA Novatours mārketinga stratēģija    22
3.2.  SIA Novatours mārketinga komplekss    22
3.2.1.  Produkts    22
3.2.2.  Cena    22
3.2.3.  Sadale un izvietojums    23
3.2.4.  Virzīšana tirgū    23
3.3.  Tirgus izpētes metodes    24
3.4.  Konkurentu analīze    24
3.5.  Pakalpojumu dzīves cikla posms    25
3.6.  Sadarbība ar partneriem, piegādātājiem    26
3.7.  Pakalpojumu sadales un noieta organizēšana    26
3.8.  Pārdošanas (pakalpojumu sniegšanas) formas    26
3.9.  Reklāma, tās efektivitāte    26
3.10.  Sabiedrisko attiecību veidošana    26
3.11.  Uzņēmuma kultūra    27
4.  SIA Novatours vadības raksturojums    28
4.1.  Personāla atlases paņēmieni    28
4.2.  Personāla pienākumi un atbildība    28
4.3.  Personāla motivācija    28
4.4.  Darbinieku apmācības    29
4.5.  Uzņēmuma dokumentācija    30
5.  Darba raksturojums uzņēmumā    32
6.  Jauna produkta izstrāde un tā mārketinga mix elementi    33
6.1.  Produkts    33
6.1.1.  Atbildība    33
6.1.2.  Laika grafiks    33
6.1.3.  Izpildes rādītāju mērīšana un kontrole    33
6.2.  Cena    34
6.3.  Vieta    35
6.4.  Veicināšana    35
6.5.  Cilvēki    36
6.6.  Procesi    36
6.7.  Fiziskā pieredze    36
Фрагмент работы

6.5. Cilvēki
Uzņēmumā strādā tūrisma jomā pieredzējuši darbinieki ar augstu kvalifikācijas un darba apmācību līmeni. Tiešajā pārdošanas aģentūrā strādā ceļojumu konsultanti ar vismaz 5 gadu pieredzi tūrisma jomā. Rezervāciju menedžeri, kas apstrādā rezervācijas un kontaktējas ar galamērķu partneriem, ir ļoti zinoši savā jomā, atbildīgi, precīzi.
Jaunajā galamērķī paredzēts strādāt vienam no tūroperatora NOVATOURS ārvalstu pārstāvjiem, kam pieredze kā pārstāvim ir vismaz 5 gadi. Pārstavis sagaida tūristus pie galamērķa lidostas, sniedz informāciju par valsti, kūrortu, piedāvā ekskursijas, kurās notiek vietējo gidu pavadībā, kā arī risina dažādas tūristu problēmas, kas radušās ceļojuma laikā.

6.6. Procesi
Nemainīgu kvalitāti nodrošina produktu menedžeri, kas kontrolē un seko līdzi konkrētam galamērķim, kā arī ārvalstu pārstāvis.

6.7. Fiziskā pieredze
Tūroperatora tiešās pārdošānas biroja telpām ir patikama atmosfēra, atbilstošs dizains, aprīkojums un gaisotne.

Ieteikumi un priekšlikumi
• Lai paplašinātu piedāvājuma sortimentu, naudas apgrozījumu un piesaistītu vairāk klientu, izveidot jaunu ekonomisku produktu – Krima;
• Lielās kampaņas būvējot, sadarboties Novatours grupas ietvaros, lai ietaupītu radošo ideju izmaksas un pieturētos pie vienota koncepcijas stila (vienotu saukli, komunikācijas veidu ar sabiedrību un klientu);
• Lai mārketinga rezultāti būtu stratēģiskāki, slēgt līgumus ar reklāmas aģentūru, mediju aģentūru un sabiedrisko attiečību aģentūru;
• Vairāk pievērsties sociālajiem tīkliem, pilnveidot mājas lapu;
• Atsevišķu darbinieku, kas strādā ar informāciju Novatours mājas lapā;
• Uzņēmumā vajadzētu ieviest atsevišķu nodaļu, kas nodarbojas ar visu dokumentu apkopošanu, kārtošanu, kā arī kopējo dokumentu kartotēku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация