Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:544039
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  A/S “Drogas” mārketinga stratēģija    6
2.1.  A/s “drogas” Tirgus raksturojums    8
2.1.1.  Patērētāju raksturojums    11
2.1.2.  Tirgus pieprasījuma noteikšana    12
2.1.3.  Konkurence    12
2.2.  Uzņēmuma SWOT analīze    15
2.2.1.  A/s “Drogas” ārējās vides ietekmējošie faktori    17
2.2.2.  „Drogas” stiprās puses    23
2.2.3.  „Drogas” vājās puses    25
2.2.4.  „Drogas” iespējas    25
2.2.5.  „Drogas” draudi    26
3.  A/s “Drogas” mārketinga stratēģija    27
  SECINĀJUMI    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    39
Фрагмент работы

Pēdējo gadu laikā viena no aktuālākajām problēmām uzņēmējiem ir kļuvusi dilemma – kā pareizi izstrādāt mārketinga plānu, jo pārejas periodā uz tirgus ekonomiku, lai saglabātu un attīstītu uzņēmumu, precei vai pakalpojumam ir nepieciešama speciāla pieprasījuma uzturēšana jeb stimulēšana, kuru savukārt var panākt ar dažādām mārketinga aktivitātēm. Tikai pēdējos gados uzņēmēji sāka izprast mārketingu un tā īpašo lomu uzņēmuma darbībā.
Izstrādātā darba mērķis ir atspoguļot mārketinga plānu a/s ”Drogas” veikaliem, izzināt jaunas tirgus iespējas un izdarīt secinājumus, kuri ir saistīti ar a/s „Drogas” pieprasījuma palielināšanu. Lai izstrādātu darbu, ir nepieciešams raksturot uzņēmumu, tā resursus un piedāvāto produkciju, lai gūtu priekšstatu par uzņēmuma darbību. Turklāt ir svarīgi izpētīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, veikt situācijas analīzi, kuras rezultātā tiek noteiktas uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudi.
Jāpiebilst, ka ir nepieciešams noteikt uzņēmuma mārketinga mērķus un tiem atbilstošās mārketinga primārās un sekundārās stratēģijas, lai apzinātu uzņēmuma turpmākās sekmīgas darbības virzienus.
Izstrādātajā darbā ir attēlota a/s „Drogas” pašreizējās situācijas analīze, noteikti uzņēmuma darbības virzieni un mārketinga stratēģijas, izstrādāta mārketinga programma un reklāmas plāns.
Uzņēmuma veiksmīgai attīstībai tiek izstrādāti mārketinga plāni, kuru realizācija palielinātu peļņu un konkurētspēju. Ir svarīgi pieņemt lēmumu par darbības pilnveidošanu…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация