Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:545575
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.09.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
1.1.  Reklāma pasaulē    4
1.2.  Reklāmas attīstība un vēsture Latvijā    5
2.  Reklāmas veidi    6
2.1.  Reklāma radio    6
2.2.  Reklāma internetā    6
2.3.  Reklāma presē    7
2.4.  Reklāma televīzijā    7
3.  Reklāmas dažādā ietekme    8
3.1.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    8
3.2.  Reklāmas ietekme uz bērniem un pusaudžiem    9
4.  Valodas lietojums reklāmās    10
4.1.  Valodas līdzekļi reklāmās    10
4.2.  Latvijas Republikas reklāmas likums    11
4.3.  Reklāmas rakstu tulkošana    12
4.3.1.  Reklāmas tekstu tulkojumu veidi    12
4.3.2.  Reklāmas tekstu tulkošanas īpašības    13
4.4.  Biežāk pieļautās kļūdas reklāmās    13
4.5.  Stilistiski kļūdu piemēri no reklāmām    14
  Secinājumi    15
  Pielikums    16
  Izmantotā literatūra    17
Фрагмент работы

4.4. Biežāk pieļautās kļūdas reklāmās
Ļoti bieži nākas novērot, ka reklāmās televīzijā, radio un citur, bieži vien tiek pieļautas daudzas kļūdas. Iespējams, lielākā daļa cilvēku tās nepamana vai uztver kā pašsaprotamas, taču tas tā nav, un tā nedrīkstu būt.
Bieži vien arī reklāmās, par gaidāmajām filmām televīzijā, tiek pārkāpti latviešu valodas likumi, lietoti vulgārismi, sarunvalodas vārdi, laikam tāpēc, ka tā viņi domā piesaistīt jauniešu uzmanību, taču, manuprāt, tas ir diezgan muļķīgi un skan tāpat. Piemēram, kādas filmas reklāmā tika teikts: ‘’Krimiķis’’, kas acīmredzot bija domāts kā – kriminālfilma. Tāpat ir arī ar dažādu produktu reklāmām, piemēram:- "Mezym, lai vēders smaguma sajūtu nezin!", laikam reklāmdevēji nezina, ka latviešu valodā vārda "nezin" nav, ir "nezina".
Televīzija un radio nav vienīgie mediji, kur tiek pieļautas dažādas kļūdas, internetā reklāmās manāmas ļoti daudzas kļūdas, un arī dažādos katalogos.
Manuprāt, reklāmdevējiem vajadzētu vairāk piedomāt pie tā, kādas valodas formas un vārdus tie izvēlas savās reklāmās, jo bieži vien reklāmas ar neatbilstošu valodu, atgrūž potenciālos preces vai pakalpojuma pircējus, nevis piesaista tos. Un arī valsts iestādēm vairāk vajadzētu kontrolēt to, kāda valoda tiek lietota dažādās reklāmās, TV un radio pārraidēs un attiecīgi, ja valsts valodas likums tiek pārkāpts, sodīt reklāmdevēju vai mediju, kurā ir izvietota šī reklāma.

4.5. Stilistisku kļūdu piemēri no reklāmām
1. Pasūti uz piegādi (ar piegādi)
2. Piedāvājam jums labus Make-up līdzekļus (kosmētikas līdzekļus)
3. Izvlēlaties labāko cenu. (izvēlieties)

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация