Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:551120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    9
1.1.  SIA mārketinga iekšējā vide    11
1.1.1.  SIA darbības apraksts    11
1.1.2.  SIA organizatoriskais raksturojums    12
1.1.3.  Produkta apraksts    13
1.1.4.  SIA finansiālā stāvokļa analīze    16
1.2.  SIA mārketinga ārējā vide    18
1.2.1.  Makrovides faktori    18
1.2.2.  Mērķa tirgus analīze    22
1.2.3.  Konkurentu analīze    23
1.3.  SIA SVID analīze    26
2.1.  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķu un stratēģijas pilnveidošana    28
2.1.1.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    28
2.1.2.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    31
2.2.  Mārketinga komunikāciju pilnveidošana    31
2.2.1.  Korporatīvā identitāte    31
2.2.2.  Produkta pārdošanas veicināšana    33
2.2.3.  Tiešais mārketings    37
2.3.  Reklāmas plāna izstrāde    38
2.3.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    39
2.3.2.  Mēdiju stratēģija un taktika, mēdiju plāna izstrāde    41
2.4.  Mārketinga komunikāciju plāns    44
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    47
4.  DARBA UN AIZSARDZĪBAS DAĻA    58
4.1.  Darba aizsardzības organizācija uzņēmumā    58
4.2.  Darba vides riska faktori uzņēmumā    60
4.3.  Darba aizsardzības pasākumu plāns    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
Фрагмент работы

Ikviena uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Mūsdienās mārketinga vide mainās daudz straujāk, nekā tas notika agrāk. Uzņēmumam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs. Uzņēmuma panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmums izprot vidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē. [17, 58.lpp.]
SIA iekšējā vide ir tā vide, kurā notiek uzņēmuma lēmumu pieņemšana par jautājumiem, kas saistīti ar uzņēmuma darbību, mērķiem, darbiniekiem, produkciju, uzņēmuma kultūru, kā arī uzņēmuma vadītāja darba stilu. Šo vidi veido pats uzņēmums. Tā ir vide, kas viegli pakļaujas dažādiem pārveidojumiem un kuru uzņēmuma vadītājs jebkurā brīdī var mainīt.

Nozare, kurā SIA darbojas ir apģērbu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos, NACE kods 47.71. Uzņēmumam kļūstot par konkurētspējīgu uzņēmumu tirgū, tika atvērti jauni veikali, kā arī iekarots jauns tirgus, izveidojot veikalu tīklu. Visi veikali veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializētie klasisko un džinsa apģērbu veikali. Līdz ar to šie veikali veido vienādu, un pircējiem viegli atpazīstamu veikala iekšējo un ārējo veidolu.
Uzņēmuma veikalu atrašanās vietas tika rūpīgi meklētas, lai tās atrastos pilsētas centrā, kur notiek vislielākā tirdzniecība. Viens no uzņēmuma veikaliem atrodas Vecpilsētas laukumā un otrs veikals atrodas tirdzniecības centrā „Centrs”. Šādiem tirdzniecības centriem galvenais labums, ko tie dod, ir ērtība, tie dod iespēju klientiem vienviet apmeklēt vairākus veikalus, ko arī pircēji labprāt izmanto. Izvēlētās veikalu atrašanās vietās ir viena no uzņēmuma stiprajām pusēm, kas nodrošina uzņēmumam konkurētspējīgu priekšrocību.
SIA galvenais mērķis ir uzturēt un apmierināt pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātajiem klasiskajiem un džinsu apģērbiem, tādejādi gūstot peļņu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация