Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:565471
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Preču raksturojums    4
1.1.  Preču sortiments    4
1.2.  Preču kvalitāte    5
1.3.  Preces iesaiņojuma veidi un tā sagatavošana pārdošanai    5
1.4.  Pircēju apkalpošanas serviss    6
2.  Preču cenu noteikšana uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma atrašanās vieta un preču sadale    8
3.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    8
3.2.  Preču pasūtīšana, piegāde un uzglabāšana    8
3.3  Preču krājumu kontrole    9
4.  Preču reklāma    10
4.1  Pircēju piesaistīšanas metodes    10
5.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikumi    13
Фрагмент работы

Preces iesaiņojums ir ļoti dažāds – preces ir iesaiņotas papīra, plastmasas, polietilēna, kartona, stikla un skārda iepakojumos.
Produkta iesaiņojuma galvenie mērķi ir šādi:
 aizsargāšana – pasargāt produktu transportēšanas un uzglabāšanas laikā no mehāniskiem bojājumiem un vides iedarbības;
 ērtība – iesaiņojums ļauj produktu pārdot atsevišķās vienībās, porcijās, lielos iesaiņojumos, ļoti mazās vienībās, tā, lai būtu ērti un pieņemami patērētājam;
 saskarsme – iesaiņojums var darboties kā daļa no saskarsmes komplekta.

Patērētājam ir vieglāk orientēties piedāvāto produktu klāstā, ja noteiktus produktus var atpazīt pēc to iesaiņojuma.
Visi produkti nonāk līdz patērētājam iesaiņojuma veidā. Iesaiņojums veido redzamo produkta daļu, to, ko patērētājs ierauga vispirms (piemēram, mēs veikalā ievērojam košu jogurta kārbiņu. Tikai pēc tam, kad būsim to iegādājušies un atnesuši mājās, mēs pārliecināsimies, kāds produkts ir patiesībā).
Etiķete ir produkta iesaiņojuma sastāvdaļa, tomēr ne visos gadījumos ir nepieciešama etiķete. Etiķetēm, tāpat kā iesaiņojumam, ir savas noteiktas funkcijas, virzot produktu tirgū un veidojot saskarsmi ar patērētāju. Laba etiķete var būt stimuls, kas liek patērētājam iegādāties produktu. [2]
Arī veikalā ievēroju to, ka ļoti daudzi cilvēki vispirms aplūko etiķeti un iepakojumu, pirms to iegādājas.
Man bija iespēja pāris dienas pastrādāt fasētavā. Tā kā daudz preces atved lielos gabalos piemēram, sieru, tad šīs preces ir jāsadala pa mazākiem gabaliņiem un tad jāietin pārtikas plēvē, un jāuzlīmē etiķete (informācija par produktu).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация