Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:570255
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  PIRCĒJU VAJADZĪBU IZZINĀŠANAS METODES    4
1.1.  Vajadzības    4
1.2.  Patērētāju rīcības izpratne    6
2.  PĒTĪJUMA METODES    9
2.1.  Kvalitatīvās metodes    9
2.2.  Aptauju metodes    11
2.3.  Pētījuma objektu izvēles metodes    13
3.  UZŅĒMUMA TIRZNIECĪBAS RAKSTUROJUMS    14
3.1.  Uzņēmuma apraksts    14
3.2.  Preču sortiments    15
3.3.  Darba procesa apraksts    16
3.4.  Darbinieku pienākumi    17
4.  PIRCĒJU APTAUJAS REZULTĀTU ANALĪZE    18
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikums    27
Фрагмент работы

Ievads
Mūsdienās arvien lielāku uzmanību uzņēmumi veltī mārketingam.
Potenciālajiem pircējiem jeb patērētājiem ir vēlēšanās pēc konkrētas produkcijas vai pakalpojuma. Katram uzņēmumam ir jāapmierina cilvēku vajadzības. To var panākt nodrošinot vajadzīgo produktu par pareizu cenu īstajā laikā, vietā un daudzumā kopā ar precīzu informāciju. Tas jāizdara, ievērojot ierobežojumus, ko rada likumdošana, ekonomiskā situācija un konkurences apstākļi.
Jebkurš uzņēmējs cenšas sasniegt noteiktus mērķus, ražojot dažāda veida preces un pakalpojumus sabiedrībai un katra atsevišķa cilvēka vajadzību apmierināšanai. Lai varētu šos mērķus realizēt, ir pareizi jāizvēlas darbības sfēra un produkts vai pakalpojums, kuru vēlas piedāvāt tālāk potenciālajam patērētājam.
Studiju darba autore šo tēmu „Pircēju vajadzību izzināšana SIA „ Antaris ” izvēlējās pamatojoties uz to, ka pircējs ir galvenais noteicējs tirgū, un pircējam ir neskaitāmas vajadzības un šajā uzņēmumā studiju darba autore iepērkas visai bieži, tāpēc studiju darba autori ieinteresēja metodes, kā izzināt pircēju vajadzības.
Pētījuma objekts ir SIA „Antaris” pircēju vajadzību izzināšana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt pircēju vajadzību izzināšanas metodes SIA „Antaris”
Studiju darba uzdevumi:
1. Noskaidrot pircēju vajadzību izzināšanas metodes no teorētiskā viedokļa.
2. Pielietot kādu no pētīšanas metodēm pircēju vajadzību izzināšanai SIA „Antaris”
3. Apkopot un analizēt iegūto informāciju par pircēju vajadzībām uzņēmumā.
4.Secināt un izstrādāt priekšlikumus pircēju vajadzību labākai apmierināšanai uzņēmumā.
Studiju darba satura atklāšanā tiks izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
1. monogrāfiskā – literatūras un citu informācijas avotu studēšana
2. empīriskā – aptauja, novērojumi, intervijas...
3. analītiskās un statistiskās – datu un informācijas apstrādē un analīzē.
Pētījuma periods 24.05. 2010.- 28.05.2010

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1307178
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация