Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:571056
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Tradicionālo mediju interneta versijas, portāli, blogi, sociālie tīkli, podkāsti, kontekstuālās reklāmas un SEO, milzīgas e-pastu datubāzes un IP telefonija, portatīvie datori un viedtelefoni, Wikipedia un Google - tie ir tikai daži no resursiem, kuri priekšvēlēšanu kampaņās tiek izmantoti arvien vairāk, jo arī šo resursu lietotāju skaits palielinās. Gan politiskajām parijām, gan vēlētājiem ir izdevīgi lietot internetu, gan tāpēc, ka tam ir zemas izmaksas, gan tāpēc, ka tas ir vienkāršs, bet ļoti nozīmīgs, kā tas jau pierādās dažādos pētījumos par vēlēšanu kampaņām. Labs piemērs ir ASV prezidenta vēlēšanas. Taču, var secināt arī to, ka ne visās valstīs interneta pielietošana izmaina vēlēšanu kampaņas un ietekmē vēlēšanu rezultātus, tas ir atkarīgs no valsts un arī iedzīvotājiem. Tā, piemēram, Kanādas priekšvēlēšanu kampaņā internetam nebija nozīmīga loma, lai partijas iegūtu lielāku vēlētāju atbalstu. Savukārt Lielbritānijā 2004. gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņā interneta ietekme bija stipri jūtama, to izmantoja gan politiskās partijas, gan vēlētāji ļoti aktīvi šo pasniegto informāciju vēlējās uzņemt. Pētījums liecina par to, ka tradicionālie mediji vēlētājiem vairs nesniedz vēlamās vajadzības pirmsvēlēšanu kampaņā, jo viņi paši vēlās iesaistīties šajā procesā, rakstot komentārus vai kā savādāk piedalīties, kas iespējams ar interneta starpniecību. Interneta izmantošana prasa pētījumus par to, kā šos interneta politiskajām partijām vērsties pie interneta lietotājiem un kā iegūt lielāku uzticību (Ward, Lusoil 2005;91). Ir dažādi veidi, kā iesaistīt vēlētājus priekšvēlēšanu kampaņās ar interneta palīdzību, jo tradicionālie mediji ir kļuvuši vienveidīgi un vēlētājiem neinteresanti. Labs piemērs ir PPWs sistēma, taču noteikti vēl ir daudz neiedomājamu iespēju, kas vēl labāk piesaistīs vēlētājus un galvenais arī dos viņiem iespēju līdzdarboties šajos procesos, kas mūsdienu individuālajiem cilvēkiem ir nepieciešams. Rodas arī problēmas ar informācijas plūsmas pārraudzību internetā, kur katrs var ievietot tādu informāciju, kādu vēlas, tāpat arī īsti nav zināms, kā šīs priekšvēlēšanu kampaņas iespaido vēlētājus. Globālā tīmekļa izmantošanas iespējas ir plašas un pētāmas dažādos virzienos politikā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация