Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:601310
 
Оценка:
Опубликованно: 07.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  VENTSPILS AUGSTSKOLA UN TĀS POPULARITĀTE    4
  REKLĀMAS RAKSTUROJUMS, NEPIECIEŠAMĪBA UN EFEKTIVITĀTI NOTEICOŠIE FAKTORI    11
  REKLĀMA UN TĀS RAKSTURA ĪPAŠĪBAS    13
Фрагмент работы

Mūsdienās izglītības iegūšanai un pieejamībai ir ļoti liela nozīme, jo katru gadu pieaug pieprasījums darba tirgū pēc izglītotiem speciālistiem. Šobrīd noteicošie faktori ir ne tikai izglītības apliecinošie dokumenti, bet, galvenokārt, zinības un pieredze, kas tiek iegūtas augstākajā mācību iestādē. Latvijas izglītības ministrijas statistikas dati liecina, ka 2006./2007 mācību gadā Latvijā pirmo reizi pēc vairāk kā 10 gadu nepārtraukta studējošo skaita palielinājuma, studējošo skaits ir samazinājies. Šajā mācību gadā Ventspils Augstskolā studijām reģistrēti 188 pirmkursnieki, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, tas ir par 28 pirmkursniekiem mazāk nekā 2006/2007 gadā. Latvijā ir ļoti daudz augstāko mācību iestāžu, tāpēc tādām mācību iestādēm kā Ventspils Augstskola, kas ir reģionālā izglītības iestāde, jāpierāda sevi un sava kvalitāte, lai varētu konkurēt ar citām mācību iestādēm un piesaistītu arvien vairāk studēt gribētāju. Tamdēļ būtiska nozīme ir katras augstskolas studiju reklāmai.
Autora darba mērķis ir noskaidrot, vai Ventspils Augstskolas reklāmas veidu izmantošana ir efektīva. Lai šo mērķi sasniegtu autoram bija jāveic šādi uzdevumi: noskaidrot vai Ventspils Augstskolas reklāmas veidu izmantošana pietiekoši piesaista jaunos studēt gribētājus, vai tās atvēlētais budžets tiek izmantots efektīvi masu saziņas līdzekļu izvēlē un vai vispār Ventspils Augstskolas reklāma ir efektīva. Pētījuma problēma, ko autors apskata darbā ir, ka mazām reģionālajām augstskolām jāspēj konkurēt ar citām valsts augstskolām, un, lai to efektīvāk izdarītu, Ventspils Augstskolai nepieciešams, izmantojot piešķirtos reklāmas budžeta līdzekļus, izvēlēties un izveidot pareizu un efektīvu reklāmas kampaņu.
Par pamatu pētījumam, lai sasniegtu darba mērķi, autors izmantoja augstskolas datus par reklāmas izmaksām, konkursa pieteikšanās VeA studijām rezultātus, kā arī autora veidotās aptaujas rezultātus. Aptaujā piedalījās 178 VeA pirmo un otro kursu studenti. Pētījums tika veikts, neanalizējot reklāmas tekstu, bet izvēlētos un izmantotos reklāmas veidus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация