Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:605242
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Reklāmas izplatīšanās objekti definē kur, kad un cik bieži reklāmai būtu jāparādās. Citādāk sakot, cik lielā mērā mērķauditorijai jābūt pakļautai reklāmas iedarbībai, cik bieži un kā. Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, vajadzētu saprast jēdzienus: sasniedzamība, biežums, GRP un nepārtrauktība. rmins sasniedzamība attiecas uz dažādu cilvēku vai ģimeņu kopskaitu, kuri pakļauti reklāmas vai reklāmas kampaņas iedarbībai noteikta laika periodā (parasti tas ir 4 nedēļas). 1
“Sasniedzamība” ir izšķirošs stūrakmens ceļā uz panākumiem mārketingā. Tā ir viena no kolosālākajām formulām reklāmas efektivitātes mērīšanā. Mediju direktori slavina skaitļus, lai parādītu, cik daudz GRP viņi sasniedz savā auditorijā (GRP norāda, kāda daļa auditorijas ir sasniegta).2
Jo ātrāk ideja izplātās piemērotā telpā, jo tai lielākas iespējas uzvarēt. Turklāt būtiski palielinājušās sasniedzamības iespējas- auditoriju var sasniegt arī pie datoriem, kinoteātros, lidmašīnu sēdekļos, kafejnīcu tualetēs. Kā arī mūsdienās reklāmas tirgum jau ir daudz plašāks vēriens un iespējas- strauji attīstās tradicionālā reklāma (above the line) un netradicionālās reklāmas (below the line) paņēmieni.3
Piemēram, ja 80 procenti no 10 000 cilvēku lielas mērķauditorijas dzird radio reklāmu KKO radio, kaut reizi 4 nedēļu laikā, sasniedzamība ir 8 000 cilvēku. Sasniedzamībā mēra tikai neatkārtotus auditorijas apjomus, kuri pakļauti mediju izpausmes līdzekļiem.
Termins efektīva sasniedzamība apzīmē pakļaušanas iedarbībai kvalitāti. Tas norāda skaitli, vai procentus no auditorijas, kuri ir bijuši pakļauti reklāmai pietiekami daudz reižu, lai būtu informēti un saprastu to.1
Efektīva sasniedzamība ir nozīmīgs skaitlis divu iemeslu dēļ- pirmkārt, reklāmas mērķis ir, lai auditorija apzinātos konkrēto produktu vai servisu. Otrkārt, nepietiek, ja vien vienkārši auditorijai reklamē savu produktu- ir jāpanāk, lai tā šo produktu pilnīgi apzinās un ir informēta par to. Lai vai kā, auditorija ir sasniegta un informēta arī ar vienu reklāmas raidīšanas reizi. Taču viena reize nav mērs efektīvai reklāmai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация