Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:607306
 
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    3
2.  Mārketinga stratēģija    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas plānošana    5
2.2.  Mārketinga stratēģijas plānošana SIA „Akords”    9
3.  Kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze    10
3.1.  Situācijas analīze    10
3.1.1.  SIA „Akords” SWOT analīze    10
3.2.  Iekšējie resursi    11
3.2.2.  Ārējie resursi    14
3.3.  SIA „Akords” tendenču analīze    15
3.3.1.  Konkurences analīze    15
4.  Mārketinga un tirgus pētījumi    20
4.1.  Problēmu pētījumi    20
4.2.  Aptaujas    20
Фрагмент работы

Mūsdienu ekonomiskajā situācijā tirgū visu nosaka pieprasījums un piedāvājums. Galvenais ir klients un viņa vēlmes. Un šādā situācijā ir nepieciešams mārketinga teorijas ieviest dzīvē, jo tieši mārketings palīdz izzināt klientu vēlmes, izvēlēties pareizo tirgus darbības stratēģiju. Šobrīd mārketings ir kļuvis par neatņemamu uzņēmējdarbības sastāvdaļu. Lai mārketinga metodes veiksmīgi realizētos, ir jāzina un pareizi jāpielieto pētījumu metodes, ekonomiskās analīzes, statistiskās analīzes, statistikas datus par pētāmo sfēru.
Mārketings ir uzņēmuma funkciju un procesu kopums, kas rada, komunicē un piegādā vērtību klientiem un kas vada attiecības ar klientiem, sniedzot labumu uzņēmumam un visiem, kas ar to ir saistīts.
Mārketinga viena no pamatidejām ir saskaņot uzņēmuma iespējas un klienta vēlmes, lai sasniegtu abu pušu mērķus. Mārketingam ir liela loma komercdarbībā. Tā ir vadības funkcija, kura ir nopietni jāuzrauga un jāplāno.
Uzņēmuma mārketinga efektivitātes novērtēšanā ir svarīgi elementi:
Atpazīstamība (zīmola atpazīstamība tirgū);
Emocijas vai simpātijas (patērētāju attieksme pret zīmolu);
Jaunumi (jaunas aktivitātes tirgū);
Aktivizācija (tūlītēja pirkuma vai lietošanas veicināšana);
Lojalitāte (attiecību veidošana ar klientiem);
Pieredze (produktu lietošanas un iepazīšanas veicināšana);
Zīmols.
„SIA „Akords” mārketinga plāns” ir sagatavots ar mērķi izvirzīt SIA „Akords” par tirgus līderi Liepājā sabiedriskās ēdināšanas un izklaides jomā, kā arī veicināt uzņēmuma produkcijas noietu, attīstīt pārdošanas kanālus un maksimizēt uzņēmuma peļņu, izmantojot mārketinga instrumentus un tirgus analīzi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация