Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:608026
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības specifika pakalpojumu jomā    4
1.1.  Mārketinga mērķis    4
1.2.  Pakalpojumu būtība un klasifikācija    6
1.3.  Pakalpojumu mārketinga komplekss    8
1.4.  Mārketinga darbības raksturojums pakalpojumu jomā    10
2.  Viesnīcas „Royal Square Hotel & Suites” darbības analīze    12
2.1.  Viesnīcas raksturojums    12
2.2.  Iekšējās un ārējās vide analīze    13
2.3.  Viesnīcas mārketinga darbības analīze    19
2.4.  Viesnīcas konkurētspējas analīze    22
3.  Viesnīcas klientu aptaujas analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Mārketings uzņēmumā kalpo tam, lai noskaidrotu patērētāju mainīgās vajadzības un vēlmes, tās apmierināt par patērētājiem pieņemamās cenām un gūstot peļņu. Lielāko tiesi Latvijas viesnīcām viens no galvenajiem motīviem ir gūt peļņu.
Kā arī darba izpildes laikā iepazinu pakalpojuma būtību, kur pakalpojumu mārketinga būtība ir pats pakalpojums ko piedāvā par samaksu un kura izpilde apmierina pircēja noteiktas vajadzības vai aizpilda brīvo laiku.
Secināju ka viesnīca atrodas labā vietā pašā vecrīgas sirdī, kas lielākai daļai tūristu patīk, bet lielāko tiesi viesnīcu apmeklē biznesmeņi, kam pēc manām domām šī atrašanās vieta maz ko nozīmē. Kā arī secināju ka šīs viesnīcas cenas nav parāk lētas un salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem tieši šai viesnīcai ir vienas no vislielākajām cenām.
Apkopojot aptaujas anketas rezultātus secināju, ka lielākai daļai respondentu ši viesnīca patīk, ka apmierina tās pakalpojumu kvalitāte un ka labprāt ieteiktu šo viesnīcu citiem.
Viesnīcā ir diezgan augstās cenas, salīdzinājumā ar konkurentiem. Tātad viesnīca varētu padomāt par lielākām atlaižu programmām, kur spētu piedāvāt klientiem numuriņus par lētākām cenām un, piemēram, ja uzturās viesnīcā ilgāk par 3 dienām tad par nākošajām dienām tiek dota 30% atlaide vai tiek piedāvāts kāds pakalpojums bezmaksas uz viesnīcas rēķina. Šāda veida pasakums varētu piesaistīt vairāk klientus un gūt lielāku peļņu. Tomēr viesnīca nesniedz visus pakalpojumus ko vajadzētu sniegt 5 zvaigžņu viesnīcai - viesnīcā nav veselības centra, blakus viesnīcai nav autostāvvietas, kuru šinī gadījumā diemžēl nebūtu iespējams izveidot, jo viesnīcai blakus nav papildus brīvas teritorijas, kur varētu izvietot autostāvvietu. Kā arī viesnīca ļoti vāji izmanto reklāmas iespējas. Darba izpildes laikā darba autors nesaskārās ar šīs viesnīcas reklāmām vienīgi viesnīcas mājaslapu, kas ir pēc manām domām lielākā un vienīgā reklāmas vieta šai viesnīcai. Viesnīca varētu izmantot lielākas masu mēdiju iespējas, lai gūtu lielāku atpazīstamību šai viesnīcai, piemēram, izvietot reklāmas radio ne tikai par pašu viesnīcu, bet arī par šīs viesnīcas restorānu kurš atrodas viesnīcas pagrabstāvā un spētu iegūt vairāk pastāvīgos klientus šim restorānam. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация