Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:647076
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Reklāmas attīstības vēsture   
2.  Reklāmas ietekme uz patērētāju   
2.1.  Reklāmas darbības analīze un tās lomas   
3.  Reklāmas „ēnas puses”   
3.1.  Cīņā ar reklāmas „ ēnas pusēm”   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

Secinājumi
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmumu imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml. Būdama varens pircēju rīcības motivēšanas ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir bijusi atkarīga no daudziem apstākļiem: sociāli ekonomiskiem, tehnoloģiskiem, tiesiskiem un, protams, tirgus.
Patērētāja izvēles motivāciju bieži vien grūti iedomāties bez reklāmas līdzdalības, jo reklāma iedarbojas nevis lielākoties uz cilvēka prātu, bet uz cilvēka jūtām. Tai ir spēcīga ietekme uz mūsu rīcību un pat dzīvesveidu.
Reklāmā kā dinamiskā un publiskā forumā, sastopas biznesa intereses, radošā izpausme, patērētāju vēlmes un prasība pēc valdības regulācijas.
No ekonomiskā viedokļa reklāmai ir noteicošā lomas tirgus ekonomikas stimulēšanā, tā veicina konkurenci un līdz ar to padara cenas pieejamākas patērētājiem. No psiholoģiskā viedokļa reklāmai ir saskarsmes loma, kas palīdz cilvēkiem apmierināt savas vajadzības, un kultūras kontekstā reklāma ir viens no kultūras attīstību noteicošajiem elementiem. Tai piemīt arī spēcīga sociāla loma, kas informē sabiedrību par svarīgiem notikumiem. Līdz ar to reklāma veicina sabiedrības kultūras un sabiedrības estētisko vērtību attīstību.
Reklāmas sociālai lomai ir arī otra puse, kas to ir padarījusi par kritikas mērķi – autore uzskata, ka liela daļa reklāmas brīžiem ir tiešām neētiska, jo reklāma nosaka preču cenas un mēdz būt nepatiesa, tā apmāna cilvēkus, vai arī tās mērķis ir viegli ievainojama auditorija.
Īstai un patiesai reklāmai ir savas prasības – tai jābūt vērstai uz konkrētu patērētāju; reklāmā jāpasaka tikai patiesība. Citiem vārdiem sakot, reklāma ir lieliski pateikta patiesība. Taču, diemžēl reklāma ir labvēlīga augsne stereotipu veidošanā nepārliecinātu vai nenobriedušu personību prātos. Kā teicis F. Beigbeders : „ Es tērēju, tātad esmu” ir vērtējama kā negatīva reklāmas loma mūsdienās. Tas nozīmē, ka reklāma dažreiz popularizē uz materiālajām vērtībām balstītu dzīvesveidu, liekot cilvēkam ticēt, ka laimes izjūta ir sasniedzama pērkot.
Gan jaunas tehnoloģijas, gan morāles normu dreifēšana – būtiski maina mūsu dzīvi. Reklāma rada noteiktus sociālos, sadzīves un stila stereotipus, kas nosēžas zemapziņā uz palikšanu. Likums to var ierobežot, bet nevis šo parādību apstādināt, reklāmdevējiem ir jāmēģina iet nevis vieglākais ceļš, bet tas ceļš, kas ir sociāli vērtīgāks mūsdienu sabiedrībā.
Reklāmas loma mūsdienās izpaužas visdažādākajās dzīves sfērās, mēs dzīvojam patērētāju sabiedrībā, tas ir neizbēgams process, tāpēc esam ciešām saitēm saistīti ar reklāmu un tās izpausmes gan labajām, gan sliktajam pusēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация