Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:655849
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  SIA „Lido” vēsture    4
2.  Uzņēmuma darbības virzieni    7
3.  Īpašuma formas un uzņēmuma tipa raksturojums    8
4.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    9
5.  Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību    10
6.  Realizācijas daļa    11
7.  Sadarbības veidi ar klientiem    13
7.1.  Veidojot sarunu pa telefonu    13
7.2.  Veidojot sarunu elektroniski    13
8.  Noliktavu veidi un to funkciju raksturojums    16
8.1.  Centrālās noliktavas klasificēšana    16
8.2.  Gatavās produkcijas noliktavas klasificēšana    16
8.3.  Noliktavu galvenās funkcijas    17
9.  Preču noliktavu aprīkojums, un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums    18
10.  Preču transportēšanas veidi un preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums transportēšanas laikā    20
11.  Preces cenu veidošanās mehānisms un pieprasījuma ietekme uz cenu    23
12.  Preču sortimenta apraksts    25
13.  Iesaiņojuma materiāls, funkcijas, marķējuma veidi    26
14.  Garneles raksturojums un jaunas produkcijas ieviešanas metodes    28
15.  Desas «Ekstra» un garneles dzīves cikls un vadīšanas stratēģijas    30
16.  Preču zīmes    33
16.1.  Preču zīmju veidi    33
16.2.  Preču zīmju nozīme    34
16.3.  Preču zīmes vadīšanas stratēģijas    35
17.  Sadale    36
17.1.  Sadales kanālu veids    36
17.2.  Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze    37
18.  Mazumtirdzniecības veikalu tipu un pakalpojumu veidu raksturojums    38
19.  Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā    40
20.  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā, izkārtnes un cenu zīmes un sniegto pakalpojumu klāsts    42
21.  Pircēju apkalpošanas serviss - sniegto pakalpojumu klāsts    43
22.  Tirgus izpēte    44
23.  Preču virzīšanas tirgū metodes - pārdošanas veicināšanas pasākumi un to raksturojums    49
24.  Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to apraksts, analīze    52
25.  Tiešās pārdošanas posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā    53
26.  Secinājumi un priekšlikumi    55
27.  Pielikumi    57
Фрагмент работы

LIDO ir viens no pirmajiem privātajiem uzņēmumiem, kopš Latvija deklarēja neatkarības atjaunošanu. LIDO restorānu un bistro tīkls dibināts pirms divdesmit gadiem un kļuvis par mūsdienu Latvijas tēla neatņemamu sastāvdaļu. Teju vai katrs LIDO tīkla izveides posms saistās ar inovatīvu, savam laikam celmlauža cienīgu un oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību un klientu. LIDO ēdināšanas uzņēmumu ķēdes pamatā ir demokrātisku restorānu izveide ar daudzpusīgu ēdienkarti un plašām izvēles iespējām jebkuram klientam, ar atklātās virtuves principu un pārskatāmu ēdiena gatavošanas procesu, kā arī ar LIDO raksturīgo interjera un mēbeļu dizainu.
Uzņēmumam strauji attīstoties, 1989. gadā tika nodibināts Kokapstrādes cehs, kurā tika izgatavoti visu turpmāko LIDO izveidoto restorānu un bistro interjeri, tajā skaitā īstenots restorāna pilotprojekts Vācijā. Sākotnēji Kokapstrādes cehs atradās Bieķensalas ielā 6 rūpnīcas Daugava teritorijā, bet drīz vien tika pārcelts uz tā pašreizējām telpām Mūkusalas ielā 72e, pēc sešiem gadiem – 1994. gadā – turpat tika izveidots arī LIDO Metālapstrādes cehs, kurā izgatavotas LIDO bistro interjera detaļas.
1991. gadā tika izveidots LIDO Konstruktoru birojs, kas tolaik darbību sāka Lāčplēša ielas 53 telpās, bet pašlaik atrodas Rīgā, Ķengaraga ielā 6a un veic projektēšanas un dizaina darbus LIDO restorānu un bistro tīklam, kā arī izstrādā jauna tūrisma un atpūtas centra Ķirsona muižas konceptu, kas atrodas Ziemeļlatvijā, Kaķīša ezera krastā. Otrais restorāns tapa Vecrīgā 1991. gadā - Baltais LIDO, tas pastāvēja piecus gadus Tirgoņu ielā 6. Pēc pieprasījuma mazināšanās tā vietā tika atvērts krogs Alus sēta (1996) ar daļēji atvērtu virtuvi, un kļuva par studentu – uzņēmuma restorānu turpmāko klientu, iecienītu pulcēšanās vietu.
1992. gadā tapa Pirmais bistro, kura nosaukumā iemūžināti uzņēmuma sākotnējie centieni veidot ātrās ēdināšanas uzņēmumu, kurā ātri, kājās stāvot, no vienreizējas lietošanas traukiem ieturēt maltīti. Kopš tiem laikiem LIDO bistro koncepts ievērojami transformējies, bet bistro Ģertrūdes ielā 54, pārtapis par mūsdienu LIDO raksturīgo bistro. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация