Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:656094
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Secinājumi
Veicot fokusgrupas interviju nācās saskarties ar ļoti līdzīgām atbildēm un secinājumiem, ka šīs labdarības reklāmas kampaņas mērķi ir sasniegti , jo intervējot 9 cilvēkus no dažādām vecuma grupām, visi bija ievērojuši šo reklāmas kampaņu un izdarījuši savus secinājumus par to.
Viens no kampaņas mērķiem bija padarīt šo problēmu aktuālu. Vidusmēra cilvēks reklāmu uztver, kā pašsaprotamu un ne īpaši lietderīgu, taču ar reklāmas palīdzību, šajos tā saucami „grūtajos laikos”, kad valdībai nepietiek līdzekļu, lai finansētu un palīdzētu bērniem, ar sponsoru un reklāmas palīdzību tiek radīta iespēja ziedot un palīdzēt visiem, kuriem nav vienaldzīgs līdzcilvēku un bērnu liktenis.
Fokusgrupā apkopoto cilvēku viedokļi viennozīmīgi ir tikai pozitīvi, par šādas reklāmas kampaņas esamību un kaut arī labdarības akcijas mērķi netika sasniegti līdz galam, jo kaut arī cilvēki juta līdzi un viņiem nebija vienaldzīgs šo bērnu liktenis, dažādu iemeslu dēļ ne visi ziedoja šim mērķim. Daudzi patērētāji saskatīja asociācijas ar saviem bērniem, un tas pamudināja viņus ziedot un palīdzēt, citu cilvēku motivācija bija vairāk tendēta uz tieši to kā jūtas šie sirgstošie bērni un viņu vecāki. Neviens nepalika vienaldzīgs, taču nezināmu iemeslu pēc ne visi ziedoja.
Reklāmas kampaņa tiešām bija ievērojama. Lielu lomu deva arī tas, ka bija iespējams noziedot naudu arī pie kasēm veikalos, kur saņemot atlikumu no pirkuma bija iespējams to iemest ziedošanu kastītēs. Iespaidoja arī veikalu kasieres, kuras atbalstot šo akciju bija ģērbušās kreklos ar labdarības akcijas „ Eņģeļi pār Latviju „ simboliku. Kā arī pie kasēm varēja saņem pie kasēm salokāmus papīra eņģelīšus, kurus varēja iekārt eglītē vai iekārt logā, kā palīdzēšanas simbolu.
Šī labdarības reklāmas kampaņa ne tikai ņēma no patērētāja, bet savā ziņā arī deva. Tā deva gandarījumu par to, ka katrs spēj palīdzēt nelaimē nonākušiem bērniem un cilvēkiem. Reklāmas kampaņa izstaroja sava veida sirds siltu, ka Latvijā pastāv tik daudz labu cilvēku, kuri ir gatavi viens otram palīdzēt.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1328094
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация